poniedziałek, 4 lipca 2011

Szechter przeproś za bloga...


Od lutego 2006 r. do lipca 2011 r. prowadziłem na portalu Agory popularnego bloga poświęconego terroryzmowi, geopolityce, Bliskiemu Wschodowi, służbom specjalnym, zakłamanej i zatajonej historii oraz innym dziwactwom. 3 lipca 2011 r. bez żadnego ostrzeżenia mój blog:

foxmulder.blox.pl

został zablokowany, gdyż umieściłem tam wpis ujawniający niewygodną przeszłość "heilującego antyfaszysty" Rafała Pankowskiego. Postanowiłem przenieść więc swoją działalność na zagraniczny serwis. Mam nadzieję, że tu uniknę cenzury. So let's roll! Tyle rzeczy czeka na opisanie...




Ps. Tak wygląda przyjemniaczek, przez którego zamknięto mi bloga. Możecie podzielić się miłością do jego osoby pisząc na maile:
rafalpan@zigzag.pl

2 komentarze:

  1. Tak łatwo ode mnie nie uciekniesz :-)

    Maciek

    OdpowiedzUsuń
  2. A to frajer:) Jak pójdzie na wojnę i z tym blogiem to kupimy domenę, postawimy na serwerze stronkę z wpisem z Twojego poprzedniego bloga i wszystko ładnie wypozycjonujemy aby był na pierwszym miejscu gdy ktoś wpisze jego nazwisko.

    OdpowiedzUsuń