wtorek, 5 lipca 2011

Jak kumple Pankowskiego oskarżyli mnie o gloryfikację RONA...

Agora przedstawiła mi fragment doniesienia złożonego na mnie - które spowodowało zablokowanie mojego poprzedniego bloga (foxmulder.blox.pl). Oprócz zarzutu "kłamstw szkalujących członków Stowarzyszenia "Nigdy Więcej" wklejono tam fragment wpisu w którym zacytowałem i WYŚMIAŁEM tekst zjeba z bublowego PPN idący w ten deseń (pisownia oryginalna):

"Putin wywalił z Rosji Fundację Sorosa, ścisłych sojuszników lobby pedalskiego i protektorów opozycji antyputinowskiej pod przywództwem Bieriezowskiego w Anglii. Koło ładnie się zamyka, trzeba go było spotwarzyć w najbardziej plugawy, typowy zresztš dla Żydów sposób. Na szczęście to taka prawda, jak ta,że Hubert Kozieł gwałci małe dziewczynki. Normalni i rozsšdni ludzie traktujš to ze wzruszeniem ramion i tyle. Fun. Sorosa-Batorego współpracuje zresztš z portalem Europa 24(dowiedziałem się tego ze strony konserwatysta.pl - w razie czego pretensje do nich). Powstał syjonizm, zbudowali Izrael i mieli przestać włóczyć się po świecie. Ale gdzie tam! Izrael jest centrum żydostwa, z którego kręcš światem, a z takiej Polski zrobili sobie nawet kolonię. Rusofobia wyżarła wam mózg, gdy tymczasem Rosja to jedyny kraj, którego Żydzi się naprawdę bojš. Jest tam paru Żydów przy władzy dla parady, lecz gdy podskoczš, kończš jak Chodorkowski. Wiwat Putin!"

Jak nie trudno się domyślić, wyśmiany przeze mnie komentarz zjeba wyzywającego mnie od Żydów i agentów Sorosa, został przez zjebów od Pankowskiego przedstawiony jako dowód na moje "antysemickie i neofaszystowskie poglądy".

Innym dowodem na mój rzekomy nazim jest ostatni wpis z okazji 70-tej rocznicy ataku III Rzeszy na ZSRR. We wpisie tym omówiłem tezy Wiktora Suworowa i Marka Sołonina, toleraści od Pankowskiego napisali jednak, że gloryfikuję tam atak Hitlera na ZSRR oraz "Własowców z RONA" (sic! ci "specjaliści od faszyzmu" mylą RONA z ROA). Dowodem na to jest klip będący historyczną ilustracją do klipu hymn ROA z fragmentami kronik filmowych z drugiej wojny światowej.

No cóż, spodziewałem się, że po śmierci Białorusini uznają mnie za swojego, ale by uznać mnie za rosyjskiego kryptoesesmana z RONA... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz