здра́вствуйте! To, ja Wasz stręczyciel w czapeczce Chicago Bulls. I założę się, że sowieckie trolle będą mało aktywne w komentarzach pod tym wpisem, bo nie dostały wytycznych z centrali jak skomentować dziwaczne informacje napływające z Moskwy. Oto bowiem Władimir Władimirowicz Putin-Hujło nie pojawia się od kilku dni a w mediach wstawiają jego stare fotki podpisywane jako aktualne. Nad Kremlem i Łubianką
śmigłowce z jednostek lotnictwa specjalnego stały się nagle wyjątkowo aktywne. Na oficjalnych, rządowych stronach przez 20 minut wisi komunikat o śmierci Putina-Hujły
a na twitterze premiera Miedwiediewa pojawia się wpis mówiący o zgonie prezydenta. Anonimowe źródła nagle mówią, że Putin-Hujło dostał udaru mózgu,
ale inne źródła wskazują, że nagła dolegliwość nie jest śmiertelna. W historii Rosji to nie pierwsza taka anomalia - zgon Stalina utrzymywany był przez wiele dni w tajemnicy i nastąpił kilka dni wcześniej niż mówi obecnie obowiązująca wersja. Berię aresztowano w jego własnym domu, a nie na Kremlu. Car Aleksander I miał zaś upozorować własną śmierć, by prowadzić żywot pustelnika na Syberii.Zapewne Putin-Hujło wciąż żyje, ale to że nagle medialnie go uśmiercono jest sygnałem, że może zostać usunięty "ze względów" zdrowotnych, tak jak to zrobiono z Chruszczowem. To, że w rosyjskim internecie
nagle wszyscy zaczynają się nabijać z rzekomego zgonu cara, to wiele mówiący sygnał.
Iłłarionow pisze już o spisku generałów. Oczywiście
generałów bezpieki:
Powyżej: "A teraz udowodnij, że ja umarłem" oraz "Putin nie pederasta. Putin po prostu kocha małych chłopców"
"Siergiej Iwanow (szef administracji prezydenta), który od 27 lutego był
nieobecny w przestrzeni publicznej, wrócił, utrwalając sojusz z Rosyjską
Cerkwią prawosławną lub co najmniej gwarantując sobie jej neutralność.
Nikołaj Patruszew (sekretarz Rady Bezpieczeństwa) na posiedzeniu Rady w
Piatigorsku przyjął kapitulację Ramzana Kadyrowa (prezydenta Czeczenii).
Konstantin Remczukow (redaktor naczelny "Niezawisimej Gaziety") z loży
Teatru Bolszoj poinformował o bliskiej dymisji Igora Sieczyna (prezesa
koncernu naftowego Rosnieft). Przesądzona wydaje się dymisja Władimira
Kołokolcewa (ministra spraw wewnętrznych).
Innymi słowy, siłowe i finansowe filary 'narodowego przywódcy' zostały
sparaliżowane"
Być może więc Korporacja zarządzająca Rosją uznała, że należy usunąć jej prezesa - Putina, gdyż kiepsko mu idzie plan przejęcia terytoriów innych postsowieckich Syndykatów. Analogie z Chruszczowem (ale również ze śmiercią Stalina) nasuwają się tutaj same. W przypadku ewentualnego zgonu Putina będzie jednak spory majątek do podziału. Fragment
niedawnego wywiadu Jurija Felsztinskiego dla "Parkietu":
"William Browder, amerykański biznesmen,
który zmagał się z mafiozami z rosyjskich służb, szef funduszu Hermitage
Capital Management, szacuje majątek Putina na 200 mld USD. W 2012 r. politolog
Stanisław Biełkowskij szacował go na 70 mld USD. A Pan na ile wycenia Putina?
Jaka część tego majątku została zdobyta metodami przestępczymi? Pułkownik
Litwinienko oskarżał Putina m.in. o powiązania z uzbecką mafią narkotykową.
Pamiętam jak Aleksander Litwinienko wyjaśniał mi, że
FSB posiada wiele departamentów, takie jak departament ds. walki z terroryzmem,
departament ds. walki z narkotykami itp. Powiedział mi: „To bardzo proste,
departament ds. walki z terroryzmem organizuje zamachy terrorystyczne,
departament ds. walki z narkotykami w rzeczywistości kieruje handlem
narkotykami w Rosji, departament obrony demokracji, kieruje ograniczaniem
demokracji.” Jeśli więc Wiktor Iwanow stoi na czele Federalnej Służby
Antynarkotykowej, to wiemy, że jest on odpowiedzialny za przemyt narkotyków do
Rosji. A co z Putinem? Myślę, że jest bardzo łatwy sposób na oszacowanie jego
majątku. Borys Bieriezowski powiedział mi, że w Rosji każdy poważny biznes jest
prowadzony z partnerem. To reguła numer jeden. Reguła numer dwa mówi natomiast,
że partnerzy dzielą się 50 na 50. Nie 49 na 51 czy 30 na 70, ale po połowie.
Gdy Bieriezowski był współwłaścicielem Sibnieftu, dzielił się akcjami po
połowie z Abramowiczem. Gdy prowadził interesy ze swoim gruzińskim wspólnikiem
Badrim Patarkaciszwilim również dzielili się 50 na 50. To ogólna reguła
pozwalająca nam wyliczyć ile Putin może mieć majątku. Moim zdaniem można bez
przesady powiedzieć, że należy do niego połowa Rosji. Gdy Abramowicz przejął od
Bieriezowskiego udziały Sibnieftu, nie stał się jedynym właścicielem tej firmy.
Miał partnera i nie znajdzie się oczywiście nigdzie tej informacji na papierze,
ale z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że tym partnerem był Putin. Gdy
Sieczin stanął na czele Rosnieftu, to jestem dosyć pewny, że również miał
partnera i tym partnerem był Putin. Można tę listę ciągnąć dalej, ale musimy
wziąć pod uwagę, że ten majątek nie jest taki bezpieczny. Należy do Putina, ale
jednocześnie nie należy. Może on z niego korzystać jeśli jest członkiem
Korporacji oraz stosuje się do ustalonych przez nią zasad. Widzieliśmy, co się
stało z Gusińskim, Bieriezowskim czy Chodorkowskim i to samo może przydarzyć
się państwowym oficjelom. Jeśli coś stanie się z Putinem, nie będzie on mógł
sięgnąć po ten majątek.
Czyli ten majątek istnieje tylko na
papierze?
Po co komuś wielka góra gotówki, skoro rządzi Rosją?
Gdy Stalin rządził ZSRR, nie miał pieniędzy. Gdy Hitler rządził Niemcami, nie
miał pieniędzy. Obaj nigdy nie myśleli
o swoim majątku jako o gotówce. A jednocześnie obaj mogli korzystać z takiego
bogactwa jakiego tylko chcieli."
Minus tego jest taki, że w miejsce Putina wstawi się kolejnego kagiebistę udającego "liberała". Zachód odwoła sankcje, uzna aneksje Krymu a Donbas się jakoś podzieli. Poniższe zdjęcie z akcji Femenu - ataku blondwłosej "yandere" na woskową figurę Putina może się więc okazać prorocze.
a tam takie bajanie jak byś miał 200 mld to możesz sobie pozwolić na kilka dni zapomnienia typu weed day lub alko weekend
OdpowiedzUsuńCzy jeśli niedługo sprawa się wyjaśni (a wyjaśni się na pewno) i okaże się, że te spekulacje to bzdury, to czy autor spuści głowę i przyzna uczciwe: "Jak zwykle emocjonalnie zachłysnąłem się pudelkowymi plotkami".
OdpowiedzUsuńJesteś nieco infantylny i podchodzisz zbyt emocjonalnie do newsów, które ci pasują. Poczekamy, zobaczymy...
PS. Ten twitter Miedwiediewa to chyba fejk?
Ale przecież te plotki z Moskwy idą! :)
UsuńAlbo więc coś jest na rzeczy albo HUjło bawi się rozpuszczając wielowątkową dezinformację i za kilka dni wyskoczy z miną: "a kuku - nie usuniecie mnie".
Wyobrażam sobie, że Putin może żyć i mieć się dobrze. Cały zabieg w takim układzie miałby na celu "zniszczenie" psychiczne liczących na koniec Putina. Połowa świata łącznie z Foxem(czy moją osobą) będzie się cieszyć, po czym Putin powie "żartowałem", zabijając ostatnią nadzieję. To leży w ruskie j tradycji - upodlić przeciwnika psychicznie.
Ale może też być i tak, że go walnęli. Rosja to kłamstwo i dezinformacja. To główne narzędzie (oprócz strachu i terroru) kontrolowania mas. Wszystko u tych dzikusów jest możliwe.
Majkel
@Quweta - no proszę, znalazł się kolejny śmieszek od ''teorii spiskowych'' - jaśnie nam oświecony najwidoczniej żyje w idealnym świecie, gdzie nie ma tajnych policji, spisków, sekretnych układów i działających w cieniu mafijnych organizacji posługujących się masowym terrorem dla realizacji swych celów [ zapewne przemawiasz z astralnej nadrzeczywistości o której bredził ostatnio Pieczyński ]. Zdumiewa mnie fenomen istnienia podobnych tumanów zwłaszcza w Polsce, kraju o tak bogatej tradycji konspiracyjnej, który tylekroć w swej historii padł ofiarą międzynarodowych spisków i sekretnych, mocno hermetycznych, zbrodniczych organizacji i ideologii - jesteś doskonałą ilustracją gorzkiej prawdy, że ''Polak nie tylko przed szkodą ale i po szkodzie głupi'', no chyba że twoi przodkowie przywędrowali tu znad Wołgi lub Eufratu, a to co innego... Trzeba ci jednak przyznać iż dobrałeś sobie niezwykle adekwatny nick, pogratulować.
UsuńTaaa...
UsuńQuweta - a czy przypadkiem ta "dziewczyna" to nie ściema? Wszyscy mówią, że Putin woli chłopców i gdyby miał "romans" to w państwie policyjnym jakim jest Rosja taka informacja nigdy nie przedostałaby się do mediów. Wątpię zatem. On jest stary, poza tym gejowaty. Ta gumnastyczka pewnie wynajęta jest aby potwierdzać jego "męskość",z którą jak wiadomo jest cienko. @widelec
Usuń"A moj penis ma 40 cm. Kto da wiecej?"
UsuńNo właśnie tu jest pies pogrzebany kolego. Te "przechwałki"...Putin ganiający się z tygrysami, latający ze czaplami(czy kij wie z czym). Czy normalny zdrowy facet musi tak "kompensować" sobie jakieś kompleksy? Ja też tak jak ty nie lubię przechwałek z penisami i z tego powodu przechwałki Putina mnie śmieszą. Jak jest pederastą - a jest - to żaden tygrys tego nie zmieni. Może grać twardziela przed swoją gawiedzią co głupia jest jak nasi widzowie TVN...ale jak tylko widzi małego chłopca to od razu się ślini jak świnia na trufle... Obrzydliwa hipokryzja...tak tłumić swoje zboczenia. @widelec
@Ouweta - Znowu ''wam''... Tak, wiem ''jednostka niczym'' etc. może byś jednak pozbył się tej nieznośnej maniery wrzucając wszystkich adwersarzy do jednego wora ? A co do rozmiarów - wysoko ustawiłeś poprzeczkę... i szczerze powiedziawszy współczuję raczej niż zazdroszczę, co za dużo to niezdrowo, to jednak kalectwo.
Usuń''Zamiast koncentrowac sie na faktach,opierac swoje notki na twardych dowodach,dajecie poniesc sie wyobrazni.''
Usuń- jakieś konkrety, rzecz jasna w stosunku do mnie - gdzie ja tu TWIERDZĘ, że Putin zdechł ? WSZYSCY cytowani przeze mnie komentatorzy zachowują w mniejszym lub większym stopniu do tego zdrowy dystans, gdybym nie podzielał ich zdania nie przywoływałbym ich tutaj lub nie pozostawił bez krytycznego komentarza, to powinno być oczywiste. Niczego takiego co insynuujesz nie widzę też u Foxa, przynajmniej na pewno nie w tym wpisie - po szczegóły odnośnie mego stanowiska w tej kwestii odsyłam niżej.
Na pewno ma poważne zmiany w mózgu [prawa półkula i częściowy paraliż.
OdpowiedzUsuńTo może potwierdzić każdy doświadczony bioenergoterapeuta.
Ścios na twitterze podsumował rzecz tak :
OdpowiedzUsuń''Im mocniej rozbrzmiewa głos"zatroskania"wizją władzy kremlowsk.twardogłowych,tym bardziej zniknięcie Putina przypomina kiepską inscenizacje.''
- zaś Kostrzewa-Zorbas tamże zwrócił uwagę iż :
''Wrażenie upadku #Putin i chaosu w #Moskwa i #Rosja może być pozorne i celowe w ramach zaskoczenia strategicznego na wojnie z USA i Zachodem. Ale Amerykanie cicho. W największych tv informacyjnych - CNN, Fox News, MSNBC - Paryż, Ferguson, Clinton, pijacy z Secret Service, rutyna.''
Sądzę, że najtrzeźwiej patrzy na sprawę prof. Nowak :
''Drugi scenariusz jest taki, że Putin z jakichś powodów politycznych przeprowadza manewr, który sprowadza się do zejścia ze sceny na jakiś czas. Efekt takiego udawanego zejścia ze sceny, tak jak wycofanie się w Iwana Groźnego z Moskwy, które doprowadziło krwawo stłumionego powstania bojarów, jest już widoczny. Wtedy lud prosił o powrót cara. Wczoraj słyszę, że generał Polko mówi, żeby wrócił Putin, bo bez niego to dopiero będzie chaos. A celowo wymieniam gen. Polko, który nie słynie raczej jako zwolennik Putina. To pokazuje ten mechanizm strachu przed chaosem, który może nastąpić, jeśli wycofa się zwornik całego systemu. Już widać, że pewien efekt Putin osiągnie w stosunkach za zagranicą. Cały świat będzie patrzył kiedy wróci Putin, z którym będzie można rozmawiać o odpowiedzialnym zamknięciu kryzysu. [...] Aspekt wewnętrzny tego wycofanie to ujawnienia wrogów i wyniszczenie ich po kolei. To się łączy z zamordowaniem Borysa Niemcowa. Ta śmierć była lekcją ostrzegawczą dla najbliższego otoczenia Putina. Człowiek z rodziny, wicepremier, człowiek z wąskiej elity władzy został zabity w cieniu Kremla. A więc każdy z was może zginąć tak samo, jeśli spróbujecie tknąć mnie palcem. Tego rodzaju ostrzeżenie może być zapowiedzią rozprawy z reprezentantami bardzo wąskiego kręgu wokół Putina. [...] Wydaje mi się, że te gesty mogące istotnie zapobiec eskalacji wojennego zagrożenia dla państw bałtyckich, mogą być wstępem do układu miedzy Zachodem a Rosja, sankcjonującego częściowy rozbiór Ukrainy. A w zamian nie będzie dalszego rozbioru Ukrainy, a Putin odzyskuje twarz i możliwość prowadzenia dalszych rozmów z zachodem.''
http://wpolityce.pl/polityka/237109-prof-nowak-chca-nam-wmowic-ze-zawsze-bedziemy-musieli-zyc-pod-wladza-tych-klamcow-i-zlodziei
To jest najbardziej prawdopodobna;) wersja wydarzeń:
OdpowiedzUsuńhttp://www.tvn24.pl/ufo-porwalo-putina-dzieci-z-kijowa-wiedza-swoje,523920,s.html - kiedyś pisałeś o U-F-O na Moskwą, może ono wróciło?
Inne sprawy które się jakoś łączą to: http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/alina-kabajewa-urodzila-dziecko,523827.html - cóż dla niej rozwiódł się, ze swoją byłą żoną..
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/aleksiej-nawalny-trafi-do-lagru-do-sadu-wplynal-wniosek,523897.html
- chcą ich wszystkich uciszyć - zwyczajne metody, tym bardziej jeśli coś się święci/lub stało, wcześniej ten opozycjonista twierdził, że W.W.P chce rządzić dożywotnio, więc albo mu życie (kadencję) skrócą/skrócili, albo będzie tak rządził, ale nie osobiście, tzn. poprzez zaufanych swojaków: "matrioszki"-marionetki, wtedy zachód zniesie sankcje, oficjalnie towarzysz P. pójdzie na emeryturę, a nieoficjalnie będzie nadal dożywotnim prezesem "firmy".
Co do majątku jaki posiada, to Car był wszechwładnym właścicielem całej Rosji, a jego majątek oszacowano na 300 miliardów $ - acz nie wiem, czy wliczono w to ziemie, kosztowności (dzieła sztuki, biżuterię), nieruchomości, zasoby złota, diamentów (największe na świecie) - czy tylko gotówkę, akcje państwowe i prywatne - no i czy był to majątek prywatny obywatela, czy jako cara - i teraz jest podobny problem? Zresztą ten problem dotyczy nie tylko carów i ich następców, ale wszystkich przywódców państwowych - szczególnie monarchów i autokratów.
- Co do tych 2 dyktatorów, (Józek, panadol), to sam napisałeś, że Adolf miał miliony na zagranicznych kontach, miał też wielką kolekcję (kradzionych) dzieł sztuki o nieokreślonej wartości finansowej - acz na aukcjach na pewno kosztowałby krocie. Józek też żył całkiem luksusowo, ale obaj "dżentelmeni" żyli bądź co bądź w dużo skromniejszych warunkach w porównaniu do swoich możliwości, jak i do Put-in'a. Ten to żyje/żył na poziomie cara/szejków/szaha/maharadżów - a więc w bizantyjsko-orientalnym stylu.
Odkrywca
P.S.- ten opis organizacji państwowych NIE"pożytku-publicznego" świetnie nadaje się do zobrazowania sytuacji nie tylko, w Rosji ale też wszędzie (lub przynajmniej w większości) krajów na świecie nie wyłączając Polski, czy ... Iranu.
Jeszcze dodam, że - Przyleciało UFO, i uprowadziły go jego własne zielone ludziki - które pochodzą z Moskwy.
UsuńOdkrywca
- te czerstwe dowcipasy z UFO czy Kabajewą są wyrazem bezradności, ach to słynne resortowe poczucie humoru...
Usuńps. spojrzenie na obecne wypadki z nieco szerszej perspektywy, zwłaszcza :
OdpowiedzUsuń''Od 2008 r. widać jednak wyraźną - i pogłębiającą się - dominację chińską. Chiny coraz skuteczniej czynią z Rosji własne zaplecze surowcowe. Zaś Rosja, która próbowała do tego nie dopuścić od początku XXI w., obecnie zdaje się być z tym pogodzona” [...] „Rosja się jednak na to zgadza, bo wie, że Chiny nie ingerują w rosyjskie sprawy wewnętrzne, nie chcą obalić reżimu i dominacja chińska daje jej więcej możliwości politycznych niż amerykańska” ...”„W przypadku Rosji oznacza to, że może realizować swoje projekty reintegracji obszaru postradzieckiego - co w skrajnym wypadku może dotyczyć i Polski - pod warunkiem uznania prymatu chińskiego. To powoduje, że Chiny i Rosja są rewizjonistami obecnego ładu światowego. Chcą zrewidować dominację amerykańską, która Polsce służy. Gdyby więc Rosja rzeczywiście nadal szła tą drogą, którą obecnie zmierza - do stania się wasalem chińskim - dla świata oznacza to możliwość końca hegemonii amerykańskiej”
http://naszeblogi.pl/53339-pro-chinska-frakcja-generalow-usunela-putina
- radzę jedynie zachować dystans do powoływania się na Stratfor w niektórych zalinkowanych w powyższym wpisie tekstach, już sam fakt, że przodują w tym ''Blumsztajn IV RP'' Sakiewicz i frondelek powinno skłaniać do sceptycyzmu, znowu oddam głos Kostrzewie-Zorbasowi bo facet chyba wie co pisze :
''Polska to jedyny kraj, gdzie #Stratfor traktowany jest poważnie, jak wyrocznia i jak "cień CIA", mimo że nie ma nic wspólnego z wywiadem USA.''
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/fala-samobojstw-w-obozie-janukowycza,523970.html
UsuńMożliwe, że władza P. słabnie/zasłabła więc część osób widzi, że pali im się grunt pod nogami.
Odkrywca
Co do tej prywatnej firmy wywiadowczej, to zatrudniają oni "byłych" analityków z wywiadu, członków służb specjalnych, w dodatku współpracuje (min.) z Centralą Wywiadowczą, więc jak to niby nie ma nic wspólnego z wywiadem USA, jak dla niego jej pracownicy (w dodatku "byli" szpiedzy) analizują zebrane dane? - Więc Polska jest jedynym krajem poza USA który te informacje pochodzące z tej firmy traktuje poważnie, inna sprawa, że podane przez nią oficjalne dane (prognozy/raporty) mogą być dezinformacją i manipulacją - czyli wojną informacyjną - o której wspomina sam Stanisław K.:
Usuń- http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/rocznica-aneksji-krymu-fsb-uderza-w-krymskich-dziennikarzy,523858.html
Odkrywca
- a tam, wolę ufać Kostrzewie-Zorbasowi czy Bartosiakowi, którzy trzymają do nich dystans, przecież znają się na rzeczy, zresztą jeśli o mnie chodzi wystarczy, że hucpiarz Friedman kusi nas i szczuje jakimiś wyssanymi z kutasa starego pederasty mrzonkami o rzkomej polskiej potędze, już sam ich nędzny poziom zdradza jego rasistowską pogardę dla głupich gojów, niech spier... z tymi tanimi zagrywkami lowelasa z dancingu w Ciechocinku, porażające, że jednak znajdują one jak widać tu pewien odzew. Sugeruję taka razą zachować więcej zdrowej rezerwy aby nie dać się dymać drobnym sztetlowym cwaniaczkom, zresztą jakimkolwiek, polaczkowatym czy kacapskim takoż.
Usuń...aczkolwiek reakcja Zorbasa na prowokatorski tekst o Dudzie i jego żydowskim teściu znamienna, frajer w zacietrzewieniu nie dostrzega nawet, że demaskuje i potwierdza istnienie potężnego lobby żydowskiego, cyt. :
Usuń''W "dzikich krajach" jak USA, Francja lub Szwecja, autorzy tak antysemickiego tekstu i redaktor naczelny wylecieliby w poniedziałek o 8 rano. A telewizja zdjęłaby program redaktora naczelnego i w zamian pokazałaby film o antysemityzmie, na przykład o Protokołach Mędrców Syjonu.''
- za to nie oburza go jakoś, że oczywistą zbrodnię komunistyczną sprokurowaną przez sowietów nazywa się wciąż, ćwierć wieku po tzw. upadku komunizmu ''pogromem kieleckim'' a pan poeta klepie bezmyślnie te propagandowe komusze brednie na poziomie rzekomych szarż ''z szabelką na czołgi'' - za to chuj mu w dupę, niemniej co do reszty podtrzymuję to co poprzednio napisałem.
http://kresy24.pl/65366/wladze-w-rosji-przejela-wojskowa-junta-szojgu-putina-zabili/
OdpowiedzUsuńJeśli to prawda i jeśli zamachowcy coś zaniedbali, czegoś nie przewidzieli, a u kacapów to normalka, to na jakiś czas nie mają kodów startowych. Chiny mogą to wykorzystać....
http://www.veteranstoday.com/2015/03/08/iraq-arrests-isis-advisors-us-and-israelis-held/
OdpowiedzUsuńups mamy isis, a zaraz będzie Kijów aj waj...........
Też myślę że się przyczaił. Skutecznie odciął się od sprawy Niemcowa, przyschnie teraz. No i parę tygodni takiej niepewności i włąśnie globalnego "napędzania strachu przed chaosem" jest dla niego korzystne. Do tego dochodzą co głupsi wrogowie którzy złapią się na lep - będą idealnymi ofiarami w pokazówkach (niekoniecznie procesach, wystarczą egzekucje) a tu zgadzam się z Majkelem - upodlenie przeciwnika psychicznie jest w tej tradycji bardzo ważne.
OdpowiedzUsuńshape_shifter
"Być może więc Korporacja zarządzająca Rosją uznała, że należy usunąć jej prezesa - Putina, gdyż kiepsko mu idzie plan przejęcia terytoriów innych postsowieckich Syndykatów" Beka z ciebie fox. Jakby chciał to by zajął Kijów w 3-4 dni, bredzisz takie bzdury na temat Rosji, że przebijasz już nawet niezależną i tv republika. Swoją drogą "obiektywne" masz źródła informacji, szkoda że Urbana jeszcze nie cytujesz.
OdpowiedzUsuń''Jakby chciał to by zajął Kijów w 3-4 dni'' - to dlaczego u cholery dotąd tego nie zrobił ?!
Usuńhttp://wpolityce.pl/swiat/237268-cyrk-putina-jest-zbyt-oczywisty-moze-wprowadzac-swiat-w-blad-i-przygotowywac-zaskoczenie-strategiczne
OdpowiedzUsuńhttp://niezalezna.pl/65085-wypijmy-za-zdrowie-putina
OdpowiedzUsuńi targal niestety ma racje - fox modl sie/pij czy co tam innego - za zdrowie tego kogo nazywasz hujla bo bedzie znowu milosc i braterstwo z sowietami a przyglupy w rodzaju majkela beda szlochac: ojoj jak to mozliwe? nasi sojusznicy nas wydymali???? i to nawet bez wazeliny?
UsuńŚcios w kontrze do powyższego na twitterze :
Usuń''W tekście J.Targalskiego- http://niezalezna.pl/65085-wypijmy-za-zdrowie-putina … - znajdziemy dokładnie taką tezę jakiej życzą sobie Rosjanie rozgrywając"kryzys putinowski"
Z kolei Kostrzewa -Zorbas tamże :
''Przypadkiem widzę: TVP2 promuje sektę wyznawców Przenajświętszych WSI. "Niech GRU będzie z wami!" Ale uwaga: wojna służb niszczy wszystkie. TVP2 nadaje ruskie pier... a tymczasem w Moskwie podpalono Reichstag. W Moskwie płonie Monastyr Nowodziewiczy, jeden z najcenniejszych zabytków Rosji - http://TVP.INFO http://www.tvp.info/19268141/w-moskwie-plonie-monastyr-nowodziewiczy-to-jeden-z-najcenniejszych-zabytkow …''
- no, z tym Reichstagiem to pojechał za bardzo - a może ? Obaczymy. Nawiasem przypominam, że niedawno miał tam miejsce też inny tajemniczy pożar :
http://www.rp.pl/artykul/1175935.html?print=tak&p=0
- zapewne zdanie : ''Przechowywany jest tam najbogatszy w Rosji zbiór dokumentów Ligi Narodów, ONZ i UNESCO, a także parlamentów USA, Wielkiej Brytanii i Włoch.'' - jest w tym kontekście kluczowe. A ponoć archiwa nie płoną...
komentarz targala do przemyśleń ściosa:
Usuń"Głównym problemem Aleksandra jest dogmatyzm" (swoja droga przyganial kociol garnkowi chcialoby sie powiedziec;)
ja jeszcze dodalbym - naginanie rzeczywistosci do formulowanych tez, uparte trzymanie sie tez dawno sfalsyfikowanych i zamykanie oczu na fakty i rzeczowa polemike:
ot drobny przyklad jak jeden koles cokolwiek ogarniety rozypyla w pyl bajkopisarstwo sciosa...
http://bezdekretu.blogspot.com/2015/01/dymisje-kto-napedza-ten-rotor.html?showComment=1422476884013#c4663002393145234158
drugi raz scios bledu nie popelni i nie bedzie wymadrzal sie nad technikaliami - snucie ogolnych i jalowych rozwazan geopolitycznych i pseudopolitycznych jest duzo bezpieczniejsze a polglowki-klakiery w stylu "urszul domyslnych" zawsze sie znajda...
Tak, znam te merytoryczne zaoranie Ściosa aczkolwiek zważ, że facet nie skasował komentarza, niby żadna zasługa, to powinna być norma ale niestety w przypadku tzw. ''ekspertów'' i inszych ''autorytetów'' od siedmiu boleści to raczej wyjątek, zwykle mamy do czynienia z wszystkimi wspomnianymi wyżej patologiami plus bezbrzeżne chamstwo, dobrym przykładem jest tu niejaki Szcześniak [ robi w energetyce, sówki powiadają, że ruski lobbysta ], nie mam teraz na podorędziu ale czytałem onegdaj koncertowe wręcz zaoranie tego buca, gdzieś mi przepadło w czeluściach netu, jak znajdę wrzucę tutaj. Jeśli chodzi o samego Ściosa osobiście nie do zniesienia jest dla mnie jego napuszona, koturnowa maniera, niemniej co do Komorowskiego pisze zwykle rzeczowo, póki co nic mi nie wiadomo o jakichś jego poważniejszych wpadkach w tej kwestii - ? Rad bym się też dowiedzieć skąd konkretnie pochodzi zacytowany komentarz Targala, jakieś namiary?
Usuńkomentarz Targala jest pod linkowanym wcześniej jego tekstem
Usuńhttp://niezalezna.pl/65085-wypijmy-za-zdrowie-putina
pełne brzmienie:
"darski | 14.03.2015 [22:16]
odpowiem 30 marca w Roninie. To wymaga dłuższego wykładu a nie 3 tys. znaków. Głównym problemem Aleksandra jest dogmatyzm
Również tym analfabetom, którzy nie rozumieją różnicy między wykonywaniem poleceń a korzystaniem z koniunktury"
faktycznie pisze rzeczowo, ale jesli poczytac jego wpisy sprzed paru lat dotyczace reformy sluzb
(np. http://bezdekretu.blogspot.com/2012/01/reforma-suzb-czy-powrot-kuaka.html) i roli belwederu to niestety widac jak bardzo sa oderwane od rzeczywistosci i budowane "pod teze"
Dzięki - fakt, nie zajrzałem w komentarze bo w przeciwieństwie do tych tutaj czy u coryllusa choćby na ''naszych blogach'' przeważnie niczego specjalnie wartościowego nie można z nich wynieść, więc szkoda mi czasu na te pierdolety.
UsuńSzczerze powiedziawszy nie wiem na czym konkretnie w zalinkowanym tekście polega ''oderwanie od rzeczywistosci'' Ściosa - mam rozumieć, że gość przecenia rolę Belwederu lub też mylnie interpretuje jego rolę [ bo są tacy, co twierdza iż Bronek owszem jest podwieszony pod WSI ale akurat tą frakcję, która robi dla USA i Izraela a nie Moskwy - to by tłumaczyło, dlaczego tak napierdziela go ''neonowy'' balcerac ale co w takim razie ze Ściosem i ''GaPolem'' ? - aż boję się myśleć... ] oraz ignoruje rolę jaką odgrywa [ -ł ? ] Tusk i ''pułkownicy'' czyli niemieckie oraz inne zachodnie służby [ o ile przy tym potraktujemy jako Zachód także pewne bardzo specyficzne państwo na Bliskim Wschodzie ] - dobrze kminię ?
wlasciwie w tym tekscie niewiele rzeczy ma zwiazek z prawda - poczynajac od ksztaltu czy kierunku zmian, poprzez ich inspiratora (by dowiedziec sie jak bbn kontestowal zmiany starczy poczytac ichnie uwagi do projektow na stronie rcl - zreszta jak widac projekty umarly smiercia naturalna po odejsciu - nazwijmy to tylez umownie co nieadekwatnie - ekipy tuska), az po tak zenujaco szkolne bledy jak okreslanie luznych przemyslen zawartych w CZASOPISMIE wydawanym przez BBN - "dokumentem" czy "opracowaniem" BBN
Usuńgeneralnie z dwoch dogmatykow jak dla mnie lepszy targal, bo przynajmniej dostrzega interesy (choc nie docenia ich znaczenia, przeceniajac chyba jednak ruskich) realizowane w naszym kraju przez innych graczy... oczywiscie bardzo mozliwe ze dogmatyzm i brak spostrzegawczosci ale po prostu ciezki kawalek chleba...
co do frakcji na wsi to sam jestem ciekaw czy to frakcje czy po prostu "madrosc etapu" i oferowanie uslug temu kto lepiej placi/rokuje... w koncu skoro w 89/90 takie uslugi ze strony wywiadu msw byly w cenie naszych nowych sojusznikow (pisal o tym prawie otwartym tekstem siemiatkowski) to i teraz moze byc podobnie...
oczywiscie maly blad
Usuńbardzo mozliwe ze to NIE dogmatyzm i brak spostrzegawczosci ale po prostu ciezki kawalek chleba...
- dzięki za uwagi, sądzę iż powinieneś zamieszczać je bezpośrednio na jego blogu, jeśli tylko będą merytoryczne nie będzie miał pretekstu by je usunąć czy zbyć, skoro tamten krytyczny koment tam nadal wisi jest szansa, że i twego nie usunie. Jeśli o mnie chodzi nabrałem doń dystansu, gdy usprawiedliwiał najbardziej zamordystyczne rozwiązania [sr]ACTA, oczywiście w imię zwalczania ''ruskiej agentury''.
UsuńPodzielam intuicje co motywów działań bezpieczniaków, raczej trudno mówić tu o jakiejś ''ideowości'', od dość dawna jest dla mnie jasnym, że te kurwy maja obrotowe zady, w każdym razie istnieją ku temu istotne poszlaki - do wymienionych przez ciebie wystarczy dołożyć ujawnione niedawno info, że Komorowski już w 2009 chciał opierdolić lasy Żydom, i to bynajmniej kremlowskim jewrejom a tym ''zamorskim'', jakoś kłóci się to z dorabianą mu gębą zaprzedanego bez reszty Moskwie sprzedawczyka, co bynajmniej nie musi oznaczać iż ci, którzy tak twierdzą całkiem się mylą, zwyczajnie tylko są ślepi na jeszcze ''inne aspekty zagadnienia''. A propos : dają do myślenia rozbijając stereotypy biało-czarnej propagandy i to W OBIE STRONY ujawnione niedawno dane o szlamowaniu kapitału z Polski - po pierwsze jasno wynika z nich, że zdecydowanie kierunek transferu forsy nie biegnie na wschód zaś po drugie Polska jest na trzecim miejscu pod względem tego procederu w Europie, któż zaś dzierży tu palmę pierwszeństwa, jakiż to może istnieć jeszcze bardziej upodlony biały bantustan niż my ? - otóż jest nim Rosja... '' mocarstwo'', które ''rzuciło wyzwanie Zachodowi''. Dodajmy, że dane o których tu mowa obejmują okres pierwszych nastu lat XXI w. a więc ''epokę'' Putina, gdy ''Rosja powstała z kolan'' a nie jakąś tam ''jelcynowską smutę''. W ogóle wróżę wielkie zawirowania na rodzimym pożal się ''rynku idei'' z drugiej ręki w związku z obecnym przejęciem TVN-u, lemingi będą mieć kaszanę we łbie jeszcze większą niż teraz aczkolwiek większość zgodnie ze swą naturą pewnie szybko i płynnie dostosuje się do przekręcenia wajchy, spory zgryz za to będą mieć ''niepokorni'' choć i tu prorokuję liczne nawrócenia na ''zgodę narodową'', reszta, która będzie obstawać przy swoim ulegnie ponownej marginalizacji, no obaczymy.
''bardzo mozliwe ze to NIE dogmatyzm i brak spostrzegawczosci ale po prostu ciezki kawalek chleba...''
- też tak podejrzewam, gdyby ktoś był serio tak permanentnie niemal nabzdyczony jak Ścios rychło rozpękł by się lub wypierdzielił w stratosferę - z całym należnym mimo wszystko dlań szacunkiem ale sprawia wrażenie jakby nawet srał majestatycznie... Jeśli hipoteza ''awatara'' jest słuszna ten kto powołał go do życia sformatował w takim razie pod odpowiedni target przy okazji perfidnie szydząc z quasi-herbertowskiej retoryki właściwej dla niektórych środowisk dawnej opozycji - przykre.
...aczkolwiek w tym akurat zgadzam się z nim, że klucz do zmiany panujących u nas układów i odkrycia prawdy o tym co wydarzyło się w Smoleńsku na pewno nie znajduje się w kraju, choć polemizowałbym czy zależy to tylko od Moskwy, niemniej :
Usuńhttp://bezdekretu.blogspot.com/2015/03/ile-mozna-zyskac-na-kryzysie-putinowskim.html
Putina razem z Ławrowem widziano w Amsterdamie. Najpierw brali ślub a potem wybierali małych chłopców do adopcji.
OdpowiedzUsuń:D
UsuńAle chwileczkę - wszystko za zgodą naczelnego Popa KGB..tfu..Cerkwii. Więc można.
Ja nie wiem - co to za wstyd, że Putin woli chłopców? Ławrow pluje na zachód, a córkę wysyła do USA na studia. Druga córka Putina wysłana do Amsterdamu. To zakłamanie ruskich elit porównać można tylko do zakłamania masonerii - dwa oblicza tego samego zła... @widelec
Taki wstyd, że po 1, gdyby się przyznał do pedo-skłonności i praktyk to straciłby na wizerunku prawdziwego mężczyzny, po 2 byłoby to zaprzeczeniem kreowanego obrazu Rosji jako chrześcijańsko-normalnej (naturalnej) ostoi przed zgniłym demoliberalnym zachodnim światem antywartości, mógłby wtedy trochę stracić wyborców zaniepokojonych takim ojcem narodu wykorzystującym dzieci, po 4-te anty-kremlowscy krytycy mieliby silny argument przeciwko rządom złodzieja i pedo-geja, popierające go środowiska konserwatywno-prawołsawne choćby dla zasady by się od niego odsunęły, i wtedy miałby przeciwko sobie zarówno liberalną jak i konserwatywną opozycję, nie wspominając o oligarchach i wojskowych. Nawet dwulicowi zachodni przywódcy (wiedzący o tym, jak i sami mający podobnie szkodliwe zamiłowania) dla zachowania twarzy przed kamerami by go obsmarowali, mogliby mówić, że z gwałcicielem nie będą się spotykać/dyskutować, więc Putler byłby zarówno w kraju jak i za granicą skończony.
UsuńIle to ja czytałem powodów, dla których Putin rzekomo zniknął... Jakby na to nie patrzyć, to jakiś PR to jest - w końcu wszyscy mówią o nim, szukają go, spekulują, pojawia się na pierwszych stronach gazet, w serwisach informacyjnych... Czego chcieć więcej?
OdpowiedzUsuńEch, odnalazł się. Cóż.
Zarówno Fox jak i zacytowani przeze mnie komentatorzy zachowali dystans, wszystkich niezależnie od dzielących ich poważnych różnic łączyło przeświadczenie, że to maskirowka, a Targal posunął się wręcz do życzeń zdrowia dla Putina, rzecz jasna bynajmniej w dobrej dlań intencji, więc nie jest tak źle.
UsuńQuweta - ale ty masz nasrane.
OdpowiedzUsuńJakie źródła? Mówimy o Rosji - chodzi o źródła kłamstwa? Pisałem powyżej, że wyobrażam sobie, że Putin żyje i robi sobie jaja. Dezinformacja to w tym zakłamanym kraju standard. :)
Fox zresztą napisał "Putin zapewne żyje...". Jakie to życie - nie wiadomo. Może występuje już jako kukła sterowana przez otoczenie FSB/wojsko? Na swoim "pokazie" prawie się nie odzywał, nie pozwolono mu zadawać pytań itd. Więc nie wiadomo w jakim stanie jest Putin i co tam jest grane.
Wiadomo natomiast, że zegar tyka i "wielkie imperium rosyjskie" jest coraz bliżej upadku ekonomicznego - więc będą działać szybko...albo usuną Putina, albo wywołają wojnę z resztą cywilizowanego świata Alternatywą jest powolne wykrwawianie się ekonomiczne, które urządził im były wspólnik Obama :) I niech krwawią sukinsyny!! YeeHaa! :D
Majlel
@Quweta - przestań się kompromitować jawnym obnoszeniem z nieumiejętnością zrozumienia najprostszych tekstów - już w samym tytule posta jak wół stoi : ''Putin ZAPEWNE ŻYJE...'' zaś ''trup'' określa symbolicznie jego pozycję polityczną wg autora, czy to jedynie myślenie życzeniowe czy też fakt to się okaże, w każdym razie nigdzie nie widzę tu przedwczesnego triumfalizmu ani wykroczenia poza dywagacje do których każdy komentator ma z definicji święte prawo, we wpisie króluje raczej tryb warunkowy a konkluzja jest wręcz zdrowo sceptyczna :
OdpowiedzUsuń''Minus tego jest taki, że w miejsce Putina wstawi się kolejnego kagiebistę udającego "liberała". Zachód odwoła sankcje, uzna aneksje Krymu a Donbas się jakoś podzieli.''
- przy czym cały czas poruszamy się w sferze przypuszczeń, więc gdzie tu rzkome ''wprowadzanie w błąd'' ?
...a tak w ogóle radziłbym się powstrzymać przed ogłaszaniem triumfu Putina dokładnie z tych samych powodów dla których trzymałem dystans wobec wrzutek o jego rzkomym zgonie - rozstrzygnięcie czy to była li tylko maskirowka czy też Władimir faktycznie walczył w międzyczasie o życie będzie zależeć od tego, czy w najbliższym czasie nastąpi tam seria tajemniczych samobójstw, dziwnych zgonów ludzi w sile wieku, katastrof lotniczych lub egzekucji jak ta Niemcowa tylko mniej spektakularnych - jeśli nie dopiero wtedy będziemy mogli zasadnie stwierdzić iż to wszystko było zaplanowaną wcześniej hucpą.
OdpowiedzUsuńTylko Putin i prawosławno-konserwatywna Rosja może uchronić nas przed zgnilizną zachodu i usa.
OdpowiedzUsuńNie chcemy mieć nic wspólnego z ludźmi, któży mieniąc się naszymi obrońcami i reprezentantami , trwają w ciągłej walce w imieniu Polskiego narodu, który ich do tego nie upoważnił
A co jest konserwatywnego w tym, że w Rosji masowo zabija się dzieci?(najwyższy wskaźnik aborcji). Albo że masowo się kradnie(najwyższa korupcja), albo że mają najwyższe wskaźniki zachorowań na AIDS. Od przebywania w Cerkwi nie choruje się na AIDS tylko od zapinania w dupsko albo wstrzykiwania narkotyków brudną igłą. Do tego nieustanna propaganda (nie kłam!). Ten kraj to przykład tego jak można złamać wszystkie przykazania boże!
UsuńPutin lubi małych chłopców - to ma być konserwatyzm? Że niby kiedyś w Grecji też lubili? Słabe to...Boże uchowaj nas przed "takim" konserwatyzmem! Poza tym tu jest łacina kolego, nie prawosławie. Jak chcesz to spadaj tam do tych zboczeńców i dzikusów, odszczepieńców od wiary @widelec
Anonimowy pajacu. Tylko silna Polska i światły, czujący więź naród może sam siebie uchronić od wszelakich zagrożeń.
OdpowiedzUsuńSernikPolski
Bardzo mocne Myślę że potęga narodu jest wtedy gdy wszyscy są zjednoczeni zgodni Musimy liczyć tylko na siebie bratać się a nie ciągle walczyć między sobą
OdpowiedzUsuńKolejna odsłona zadymy odbywa się w Jemenie, pytanie jaka będzie odpowiedź na Ukrainie? Chociaż wg mnie sprawa na Ukrainie jest pozamiatana, Putin wziął co najlepsze z Ukrainy,a USA i reszta towarzystwa ma problem co z tym co zostało zrobić. Scenariusze pewnie jakieś są PR do tego przygotowany też, ale dupa zbita, na dłuższą metę Ukraina czy to co z niej zostanie,bo pewnie Ługańsk i to drugie tworzywo wprowadzi rubla i podatki będzie słać do Rosjiji, nie ma wyjścia jak być takim Kosowem Europy. Jakaś kasa na nich będzie szła z USA i Europy na doraźne cele i tyle.
OdpowiedzUsuńBtw. A w Polsce nie ma narodu. Są trzy grupki. 1, Ci co mają kasę z etatystycznego nadania, rzecz jasna z budżetu. No to chwalą system i stroją na jego straży. Obecnie oddają hołd poprzez liczne wystąpienia i artykuły./. Od mendiów po sprzątaczki w sołectwach wszyscy z partią:) 2 Grupa, Ci co do złej partii się zapisali i na etatystyczne pierdnięcie załapać się nie mogli. Zapewne bystrzy i zdolni jak ci pierwsi, chociaż to tylko moje domniemanie. Cel mają ten sam, czyli koryto. 3/ Grupa, uczy się języków i szuka nowej ojczyzny. Lub ułatwia sobie lądowanie poprzez pracę w korporacji i poprzez nią osiedlenie się w nowym normalnym kraju.
Ez.