sobota, 9 marca 2024

Sumienie Hioba - opowieść o ks. Stefańskim (zamiast wpisu)

 Dzisiaj nie chcę mi się robić normalnego wpisu. Mam urodziny, a wczoraj bawiłem się z tej okazji do drugiej w nocy. Ponadto, na kilka godzin przed imprezą miałem przesyt w pisaniu. (Przy realizacji projektu, który mam nadzieję wyda owoce już za kilka miesięcy.) Zamiast produkować się dzisiaj z analizami strategicznymi lub historycznymi, lekko wypromuję film dokumentalny zrobiony przez mojego kolegę. "Sumienie Hioba. Rzecz o ks. Bolesławie Stefańskim", to opowieść o jedynym dowódcy oddziału Wyklętych (ROAK) będącym jednocześnie księdzem katolickim. Niestety to historia bez happy endu. Warto ją jednak poznać.


22 komentarze:

  1. Sto lat Panie dowodzący dziejami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bez przesady z tym dowodzeniem dziejami :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie wszystkiego najlepszego :)

    Mariusz (piszę z telefonu gdzie nie jestem zalogowany)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle gorące wszystkiego najlepszego!
    🎁🎂🎁

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, ale szczere - Wszystkiego Dobrego.

    Niegdyś CheHelmut, od teraz Kieleccok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu zmieniłeś nick ? Był okropny, przyznaję, ale nowy jest również trudny w wymowie.

      Usuń
    2. Dziękuję Kieleccoku!

      Usuń
  7. Od minuty 14, Wiktor Świetlik mówi coś bardzo ważnego i z czym się zgadzam, bo do tego samego wniosku doszedłem.
    Czyli "...zgrana strategia na budowę stanu wyjątkowego w całej UE".

    https://www.youtube.com/watch?v=IcGW-k_wjKI

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat! ... to na teraz, ale jak się uda ukraść od jakiegoś UFO technologie wydłużania życia to życzę co najmniej 2137 lat w zdrowiu i pomyślności.
    ~Pikaczu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja życzę byś dożył lepszych czasów bez feminizmu, pseudo-ekologii, idiokracji etc.
    Odkrywca

    OdpowiedzUsuń