sobota, 18 lipca 2020

Monolog powyborczy


Ilustracja muzyczna: Reona x ASCA - Overfly

Tak jak pewnie wielu z Was miałem przez kilka dni polewkę z reakcji liberalnych debili (to nie moje określenie, tylko Czarzastego) na wynik wyborów prezydenckich. Ich stan emocjonalny przechodził od: "O kurwa, jak im pokażemy! ***** ***! - poprzez: Zagłosowałem dzisiaj i złamałem długopis! Trzask! Bazarek: 80 proc. na dżem! - Auuuć, ale to tylko exit poll, wybory są nie rozstrzygnięte! Kaczyński jutro się zesra! - Chlip, chlip, czekamy na oficjalne wyniki - Nieeeeeeeeeeee! - Nieeeeeeeee! - Nieeeeeeeeeee! - To wszystko przez Kurskiego i szczujnię w TVP! I przez Hołownię i tego pedryla Biedronia! Wybory były nieuczciwe i nieważne! Jebać ten kraj! Jebać Podkarpacie! Pierdolona biomasa ze wsi! Wyjeżdżam! Do Hamburga!" :)   Taka reakcja aż zachęca, by jeszcze wielokrotnie głosować na kandydatów nie lubianych przez tych osobników.

Ogólnie słuchanie i czytanie różnych patocelebrytów było w ostatnich dniach ciekawym doświadczeniem socjologicznym. Okazuje się bowiem, że "elity" tenkraju często zatrzymały się w rozwoju emocjonalnym na poziomie przedszkola. Przesadzam? A słowa Marii Nurowskiej o tym, że trzeba teraz pluć w twarz H**owni, Biedroniowi i Prosiniakowi-Kamyszowi? Oceniając poziom intelektualny tych wszystkich patocelebrytów i uczelnianych mend mam czasem ochotę na zostanie maoistą i uczestnictwo w jakiejś naszej Rewolucji Kulturalnej. Niestety oni od nas nie wyjadą, bo niewiele potrafią i w innych krajach nie znaleźliby dobrze płatnej pracy. Zresztą dokąd teraz wyjeżdżać? Jak nie Covid , to zamieszki rasowe czy terroryzm... Wszędzie niebezpiecznie. Na Białorusi spokojnie, ale Łukaszenka kazałby im jeść marchewkę przed kamerami.




Nie popadłem jednak po wyborach w euforię. Bo to naprawdę żenujące, że 48 proc. głosów (ponad 10 mln głosów) zdobył kandydat, który nie miał żadnych znaczących dokonań ani jako prezydent Warszawy, ani jako minister, ani jako europoseł, ani jako poseł. Ciągnęło się za nim za to mnóstwo wtop i kurewskich decyzji. (Gdybyście spytali się jego zwolenników o zasługi Rafalali, odparliby: skończył studia za granicą, zna języki i "jest wysoki" :) Program napisał na kolanie (np. obiecywał przywrócenie 50 proc. kosztów uzyskania przychodów dla twórców - co już rząd Morawieckiego dawno przywrócił) a w kampanii nic mądrego nie powiedział. Prawie połowa wyborców głosowała więc na pozbawiony treści produkt PR-owy. Co więcej, w Warszawie głosowali na niego nawet ludzie pokrzywdzeni przez reprywatyzację. W UK tłumnie na niego głos oddawali kolesie i panienki, które pracują tam na zmywaku, bo za Tusska nie mogli przeżyć w Polsce na śmieciówce. O czym to świadczy? Czy należy wywalić wszelkie politologiczne analizy do kosza i zacząć traktować liberalnych wyborców po prostu jak sektę?




Wybory wygrywa się w Końskich. Wywalić więc do kosza należy analizy mówiące o Polsce A i Polsce B. O podzielonym na pół kraju. Pod względem geograficznym niczego takiego nie ma. Nie było województwa, w którym Duda zyskałby mniej niż 40 proc. Przy ogromnej mobilizacji, sporo ludzi głosowało na niego nawet na terenach "platformianych". W powiatach, w których Duda wygrywał często było to zwycięstwo miażdżące. W tych, w których wygrywał Rafałek, było ono zwykle (no może poza Warszawą, Poznaniem czy Trójmiastem i paroma innymi specyficznymi miejscówkami) zwykle niewielkie. Duda zyskał w porównaniu z 2015 r. nawet na terenach zamieszkałych przez ludność białoruską, ukraińską, litewską i niemiecką. Widać marsz PiSu na Zachód. Wyższa frekwencja przestała też szkodzić PiS. To zresztą trend trwający już od ładnych paru lat. Porównajmy wyniki PiS w kilku okręgach wyborczych w wyborach parlamentarnych z 2011, 2015 i 2019 roku. Nowy Sącz (gdzie w każdym z tych wyborów PiS wypadał najlepiej): 51,5 - 60,6 - 65,8. Poznań (gdzie PiS wypada najsłabiej): 19,2 - 23,9 - 25,3. Kielce: 31,9 - 42,8 - 55,2. Płock: 33,7 - 43,8 - 52,5. Legnica: 27,7 - 35,7 - 42,4. Konin: 27,4 - 37,4 - 47,2. Opole: 20,6 - 27,8 - 37,6.



Wielu złośliwców zauważyło, że na "zwycięskim" wieczorze wyborczym Rafałka nie było ani jednej polskiej flagi. W USA na wiecach Hillary, Bidena czy nawet Berniego zwykle są amerykańskie flagi w dużej ilości. We Francji Macron epatuje trójkolorowymi flagami. Podobnie eksponuje się flagi narodowe na wiecach politycznych we Włoszech. Jeśli jest jakiś europejski polityk, który wstydzi się pokazywać obok flagi narodowej, to jest nim Angela Merkel. (Tutaj możecie zobaczyć z jakim niesmakiem Merkel podchodzi do barw narodowych.) W Niemczech eksponuje się przede wszystkim flagi unijne. UE jest traktowana jako nowa niemiecka tożsamość. To że Rafałek wpisuje się w skopiowany z Niemiec trend nie powinno nas dziwić. Ale nie powinniśmy traktować tego jak coś normalnego i pożądanego w Polsce.

Rafałkowi nie pomogło nawet oficjalne wsparcie giertychowej LPR, Twojego Ruchu i Komunistycznej Partii Polski. (Cóż za połączenie!) Nie pomogły umizgi do narodowców. Spora część elektoratu Bosaka zagłosowała bowiem na Dudę - do czego przyczyniły się m.in. wezwania takich działaczy jak Bąkiewicz. Jak by jednak nie patrzeć, to większość bosakowców Dudy i tak nie poparła. Część została w domach, część malowała kutasy na kartach wyborczych (bardzo dojrzały elektorat :) lub wpisywała na nie Bosaka, a z tych co głosowali prawie połowa poparła Rafalalę. "Jakim karłem jest wyborca Bosaka popierający Trzaskowskiego?" - pytał mnie przed wyborami mój przyjaciel nacjonalista z kręgów postendeckich. No cóż, część elektoratu Bosaka to kryptololki popierające wcześniej Platformę (Bosak sam mówił, że głosuje na niego też LGBT :) a część kuceria myśląca, że Rafałek "zablokuje socjał i zniesie pensję minimalną i dzięki temu będziemy bogaci jak Jeff Bezos". Z tą częścią wyborców miałem wielokrotnie do czynienia w komentarzach na blogu. Raz nawet jeden taki (chyba podpisujący się jako "Pedzio" czy jakoś tak), wypisywał androny, że w stalinowskim ZSRR "był większy dobrobyt niż w sanacyjnej, socjalistycznej II RP", bo w czasie Wielkiego Głodu i kolektywizacji "był tam wolny rynek".


Powyżej: Grafika autorstwa... Jana Cyraniaka

Tego typu osobniki mają zajoba na punkcie sanacji, czyli ekipy, która nie rządzi Polską od 80 lat. By zrobić na złość mitycznym piłsudczykom, daliby się wyruchać we wszystkie otwory czarnemu turbogejowi zarażonemu AIDS. I później byliby z siebie dumni, że "uratowali Polskę przed sanacją". Dając się walić w dupala. Takich kretynów będzie z biegiem lat coraz więcej, gdyż standardy edukacji w Polsce są równane do standardów USA i Europy Zachodniej. (PiS oczywiście za bardzo się opierdala z tymi nieukami i darmozjadami pełniącymi funkcję nauczyciela. Naprawdę wypieprzyłbym 90 proc. nauczycieli z roboty - bo są ch... warci -  i na ich miejsce zatrudnił Hindusów.)  Młodzi obecnie mają wiele problemów. Nie mogą się zdecydować czy są chłopcami czy dziewczynkami. Czy też może inną z 56 płci. Ich poglądy są kształtowane przez rodziców, nauczycieli-kretynów i przez internet. Stąd też wśród młodych panuje polityczna schizofrenia. Przykładem na nią jest Jacek Władysław Bartyzel. Kiedyś w Ruchu Palikota, teraz w Konfederacji...

W dyskusji pod poprzednim wpisem pojawiły się bardzo merytoryczne opinie Anonimowego komentatora dotyczące roli TVP w ostatniej kampanii wyborczej. W dużej mierze się z nimi zgadzam (w tym oczywiście z sugestią, by mnie do TVP zapraszano :). Głównym problemem w tej kampanii nie było TVP tylko internet. Tam PiSowscy sztabowcy zawalili sprawę totalnie dając hulać kodziarstwu i konfiarstwu. Dopiero w trakcie kampanii Duda musiał ściągać Mastalerka, by ograniczyć zniszczenia. Zadaniem TVP było właśnie polaryzować i mobilizować własny elektorat. I to się udało. Podobnie robił Roger Ailes w "Fox News" (Kurski ma podobnie jak on oko do prezenterek. :)  TVP wszyscy uwielbiają krytykować i się nią brzydzić. Ale jakoś oglądalność TVP Info w ostatnich miesiącach rosła. Czy widzowie lubią sobie popatrzeć na panienki prezentujące newsy? (Rozwaliło mnie to jak Karolina Pajączkowska z jakąś inną lasencją prowadziły całkiem niezły program dotyczący zagranicy i w pewnym momencie Pajączkowska - była miss - powiedziała: "Żegnają was blondynka i brunetka".) Czy też może lubią się nakręcić propagandowo? Owszem są w TVP rzeczy, które należy zmienić. Szerszy dobór ekspertów, mądrzejsze paski, mniej paździerzowego przekazu braci Karnowskich... Ale wyobraźcie sobie jakby wyglądała TVP robiona przez kogoś w rodzaju Andrzeja Urbańskiego czy Agnieszki Romaszewskiej? Szczytem radykalizmu byłyby tam opinie Piotra Zaremby...

Problem leży gdzie indziej: w edukacji i w szerszej kulturze. PiS nic w tych dziedzinach niestety nie zrobił. Patocelebryci i nauczyciele-kretyni wychowają więc nowe pokolenie, które za parę lat będzie robiło podobną małpiarnię jak widzimy na Zachodzie. Ten żart może okazać się proroczy, ale być może polskojęzyczna młodzież będzie domagała się np. zburzenia Kolumny Zygmunta w Warszawie i zastąpienia ją Kolumną Rabieja (działającą również jako fontanna strzelająca specjalnym żelem).
Choć oczywiście różni prawicowi besserwisserzy załamują ręce nad tym jaki PiS jest "lewicowy", to na tle zachodniej "dupocentroprawicy" jawi się on wciąż niemal jak połączenie CSU z czasów Franza Josepha Straussa z hiszpańską Falangą. I na serio wielu zachodnich prawicowców patrzy na Polskę z nadzieją - jako kraj zdrowej polityki imigracyjnej, polityki prorodzinnej i historycznej. Kraj bez płonących ulic i burzonych pomników. Bez transgenderowego szaleństwa. Czy jednak zdołamy się uratować przed samobójczą rewolucją zachodniego zidiocenia zanim ona się skompromituje w USA i w Europie Zachodniej?



108 komentarzy:

  1. No tym razem się zgadzam i też nie potrafię zrozumieć, co kierowało blisko połową wyborców K. Bosaka / Konfederacji, popierających w drugiej turze Trzaskowskiego, debile...
    Ale zupełnie źle rokuje na przyszłość, że A. Duda / PiS nie ma większości wśród wyborców przed 40 r. życia, a o elektorat urodzony po 1980 trzeba w reszcie zacząć dbać. Mało kto z mojego pokolenia kupuje bajkę o dekomunizacji, bo jednocześnie PiS posługuje się "nawróconymi" komuchami i wytyka tylko u oponentów "resortowe" dzieci (ojciec braci Kaczyńskich był siostrzeńcem stalinowskiego ministra sprawiedliwości- H. Świątkowskiego, prezes TK sędzia J. Przyłębska jest córką notariusza PZPR-owca i żoną współpracownika SB). Ale prezes JK chyba planuje już powoli przekazanie władzy w partii:

    https://polskatimes.pl/rekonstrukcja-rzadu-juz-pewna-jaroslaw-kaczynski-z-tajna-wizyta-u-premiera/ar/c1-15082333

    *Co więcej „Dziennik Gazeta Prawna” donosi, że Mateusz Morawiecki jesienią może objąć funkcję wiceprezesa PiS i tym samym umocnić swoją pozycję.*

    Śmieszą też komentarze pod poprzednim wpisem, że u rządzących trwa walka między frakcjami UW i PC - raczej jest to walka zwolenników otwarcia się na wyborców urodzonych po 1980, i ich przeciwników, przekonanych, że zawsze można wygrywać poparciem ludzi 60+ i wspominaniem patologii z l. 90-tych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Łukaszu nie wiem co kierowało połową ale wiem że niektórymi to na bank kwestia narkotykowa. Znam te przypadki osobiście. Jak się nie uda wybrać B!H!O! to głosują na tego co im da legalne jaranie... Nie ma co robić histerii. Niech Pan nie słucha paniki tylko spojrzy na dane statystyczne.

      W wyborach w 2015 roku PiS miał takie wyniki -
      wiek 18-29 lat - 26 %
      wiek 30-39 lat - 30 %
      wiek 40-49 lat - 38 %
      wiek 50-59 lat - 47 %
      wiek 60 i więcej lat - 48 %

      zaś w wyborach w 2019 roku PiS takie -
      wiek 18-29 lat - 26 %
      wiek 30-39 lat - 37 %
      wiek 40-49 lat - 40 %
      wiek 50-59 lat - 51 %
      wiek 60 i więcej lat - 55 %

      To oznacza zyski nie tylko w najstarszych grupach wiekowych ale właśnie odwrotnie do tego co Pan twierdzi. Otóż największy skok poparcia PiS notuje w grupie wiekowej właśnie do 40 roku życia - o 7 procent poparcia. Ten trend należy podtrzymywać. Warto też dodać iż jedyna grupa która stoi to młodzi - 26 procent. Co ciekawe zaś to Duda wśród młodych zdobywa niższe poparcie od własnej partii -

      2015 - Duda - 20 % / PiS - 26 %
      2019 - Duda - 20 % / PiS - 26 %

      Proszę też nie sugerować się wynikami II tury bo w niej zasady koncentracji głosów są wyjątkowe i tu nie ma głosowania za kimś lecz zawsze przeciw komuś. Potrzeba silnej dekomunizacji to nie są bajki. Niestety ale obaleniem rządu Olszewskiego Pan Wałęsa wprowadził do polskiej polityki zasadę dobrego i złego komucha. Od tamtej pory nie liczy się to kto kim był i co robił do 1989 roku lecz także po 1989. Proszę sobie wyobrazić że taka Henryka Krzywonos jeszcze na początku lat 90'-tych wyzywała Wałęsę od zdrajców a teraz ? A taki Piotrowicz był w PZPR i Prokuraturze a teraz opowiada się za dekomunizacją. Takie są losy. Ja pisałem o UW i PC m.in. więc się ustosunkuję. Ależ Panie Łukaszu tu nie chodzi o walkę między frakcjami UW i PC tylko o walkę głównie między środowiskami ukształtowanymi mentalnie przez te obozy polityczne. To jest walka bardzo bardzo ważna dla każdego ideowca na prawicy który by móc spełnić swoją nadzieję musi zwalczać / osłabiać środowisko UW. A tą nadzieją jest pragnienie głębokich zmian i reform a nie tylko ,, ślizgania się '' po temacie żeby nie naruszyć mitu WOLNEJ POLSKI utworzonej łapami Wałęsy , Balcerowicza , Jaruzelskiego i Kiszczaka. Bardzo proszę by Pan nie spłycał tego tematu do śmieszkowania i narracji powielanej przez TVN. Pozdrawiam. AZARIASZ

      Usuń
    2. Co do podziału na dobrego i złego komucha dodam może jeszcze króciutko że ten podział jest najlepszą rzeczą która nomen omen paradoksalnie mogła się stać. Prawica zyskała argument że wcale nie jest taka oślepiająco zemstliwa jak jej to przypisuje front lewicowo-liberalny. Problemem tak zwanych ,, dobrych komuchów '' jest ich przeszłość - to co może nad nimi ciążyć i powodować że ich decyzje są od kogoś zależne - od kogoś z przeszłości. W tym przypadku właśnie ujawnia się znamienita rola do odegrania frakcji PC która widząc iż taki ,, dobry komuch '' zaczyna coś wywijać skreśla go i usuwa. Tego frakcja UW żyjąca mitem 3RP nie zrobi a to może być potencjalnie groźne. AZARIASZ

      Usuń
    3. @ Łukasz Markowicz

      "ojciec braci Kaczyńskich był siostrzeńcem stalinowskiego ministra sprawiedliwości- H. Świątkowskiego," - to akurat obalił Minakowski, ale mniejsza z tym.

      Czemu osoby młode dużo rzadziej głosują na PiS niż starsze? Widać zwolnienie z PIT do 26 roku życia było słabym impulsem. A także legalizacja medycznej marihuany. Zapewne gdyby wreszcie mocniej ruszył program Mieszkanie+, to więcej głosów młodych dałoby się zgarnąć.

      Ale ważne są też 3 operacje intoksykacyjne, które uruchomiono:

      1. Giertychowa (uskuteczniana m.in. w konfiarskich mediach typu Najwyższy Czas): II RP była ohydnym socjalistycznym krajem, a PiS to współczesna sanacja. A skoro PiS to sanacja to Trzaskowski to katechon, kutafon czy Nowy Dmowski.

      Głupie, ale działa.

      2. Rosyjska - Wołyń był największym ludobójstwem dokonanym na Polakach, dużo większym niż niemieckie czy sowieckie. A współczesna Ukraina jest rządzona przez UPA i wobec tego stanowi największe zagrożenie dla Polski. PiS to sojusznicy Bandery.

      3. Niemiecka - głupie Polaczki nie walczyły po naszej stronie w drugiej wojnie światowej i zrobiły głupie powstanie w Warszawie. Teraz skłócają się z wielkim niemieckim sojusznikiem i nie chcą budować Wspólnej Europy. Propaguje ją m.in. Zychowicz i Cenckiewicz

      Usuń
    4. @ Anonimowy

      Też uważam, że podział na dobrych i złych komuchów jest pożyteczny. To odwołanie się do Sun Tzu.

      Usuń
    5. 100% racji co do 3 strategii intoksykacji, sam staram się to zwalczać w miarę moich skromnych możliwości, ale wiadomo, że wpisami na niszowym blogu, wymagającymi w dodatku tak rzadkiego obecnie skupienia wiele samemu się nie zdziała, to musi być zmasowana i zorganizowana kontrofensywa w mediach antyspołecznościowych.

      Usuń
    6. To racja Panie foxmulder z tym porównaniem.

      AZARIASZ

      Usuń
  2. Co czaskowski zrobił dobrego dla Polski ? Przegrał wybory :)
    A na poważnie to facet się ba niczym nie zna, nic nie potrafi i na dodatek jest cholernym pechowcem. Nie przeszdłbym z nim nawet przez ulicę. Do tego wszystkiego nie jest zbyt inteligentny, co widać najlepiej po żałosnych ripostach na niewygodne pytania. Najbardziej martwi to, iż ktoś taki został poparty przez 10 mln obywateli. Wiadomo, że większość społeczeństwa to debile, no ale żeby aż takie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Bosaka to bardzo dobrze wypadł w debacie i zyskał u mnie szacunek, który bezpowrotnie stracił nie przekazując nikomu swojego poparcia. Rozumiem, że nie popiera Pisu, ale jak można popierać jawnych zdrajców ojczyzny ?
    Ogólnie Fox to ostro pojechałeś dzisiaj. Nie wiedziałem, że z Ciebie taki radykał. Szacun i witaj w klubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał popełnić polityczne harakiri zeby go Kurskiego TVP i paru trolli na TT pochwaliło..:)
      No co miał zrobić, ? To samo co Hołownia tylko w drugą strone?

      Usuń
    2. Ech wy pseudonarodowcy!
      Co miał zrobić ? Gdyby był patriotą Polakiem to powiedziałby tak :
      Nie popieramy Dudy, bo nie po drodze nam z Pisem, ale czasku to najgorsze zło i nigdy go nie poprzemy wraz z jego bandą lewackich liberałów. Jeśli nie wiecie na kogo głosować to zostańcie w domu.
      Tak właśnie powiedziałby prawdziwy narodowiec, a nie zwykły koniukturalista.

      Usuń
    3. No masz...ilu tu się speców znalazło od taktyki politycznej. W skrócie "popełnijcie harakiri bo PiS ma hore sondasze.."
      Aha.

      Usuń
    4. @ Mario

      "Radykałem" jestem już o dawna.

      A co do Bosakowców. Czy ci geniusze naprawdę myśleli, że po wygranej Trzaskowskiego znalazłoby się dla nich miejsce na scenie politycznej, w warunkach jeszcze większej polaryzacji?

      @ Razparuk

      "Miał popełnić polityczne harakiri" - politycznym harakiri może okazać się jego hamletyzująca postawa. Gówno dzięki niej uzyskał, a stracił część wyznawców.

      Usuń
    5. @foxmulder
      Zobaczymy, ta utrata raczej jest możliwa z uwagi na ofebsywe PiS w mediach i forsowaniu narracji. Mamy 2 lata do wyborów..zobaczymy.

      Usuń
    6. @Mario
      Bosak powiedział wyraźnie:
      1) Pójdę na wybory oddam głos ważny.
      2) Nie zagłosuję na Trzaskowskiego.

      Zrobił to w rożnych wywiadach i całe środowisko RN o tym wie!
      Mentzen też przed samymi wyborami poparł Dudę na zasadzie, że skrytykował główny argument tych którzy chcieli głosować na Trzaska.

      Także Panowie - ODPIERDOLCIE SIĘ, Duda dostał poparcie mimo, że nie zasłużył.

      Wilk za poparcie Trzaska dostał po łapach.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Foxie, może od wyrzucania nauczycieli, zacząć by od zlikwidowania kuratoriów - przechowalni dla byłych nauczycieli (najczęściej byłych komuchów, ale nie tylko) którym już nie chce się pracować z uczniami, tylko przekładać papierki i wymyślać różne biurokratyczne utrudnienia dla pracujących "przy tablicy" oraz wydziały oświaty w urzędach miejskich - wylęgarnie różnych eksperymentów lgtb ubsb gru i innych takich. Naprawdę, uwierz mi, że wielu nauczycieli ma normalne poglądy i autentyczną chęć pracy z młodzieżą, ale boją się stracić pracy, jeśli ujawnią swoje poglądy publicznie. Bo kuratoria tylko czekają na czyjeś potknięcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle, to na ile nam jest jeszcze potrzebna taka instytucja jak szkoła? Po co nam miejsce, w którym dzieci z normalnych domów stykają się na codzień z młodymi bandytami, patologią i debilami?

      Usuń
  6. Świetny komentarz, szczególnie uśmiałem się wizją giertychowców przecwelonych przez czarnego turbogeja:) - może to jest ten ''kutafon'' broniący ich ''syfilizacji judeołacińskiej'' o którym tak marzą? Zgadzam się z większością tez, popełniłem zresztą właśnie obszerny komentarz powyborczy, więc nie będę się powtarzał. Odniosę się jedynie do kwestii prorządowych mediów: będę uparcie obstawał przy opinii o ich żenującym poziomie, znam ludzi co podobnie jak ja pomimo nich oddali głos na Dudexa, więc nie lekceważyłbym problemu. Nie przeszkadza mi wcale, że są agresywne, niestety merytoryką nie wygrywa się medialnej wojny, i faktycznie grozi to popadnięciem w ciotowaty ''zarembizm''. Idzie natomiast o ich przeciwskuteczność np. nie ma sensu cisnąć kucerzom, którzy wsparli Rafaua, że głosowali na LGBT, bo na ''porno prawicy'' i osobnikach pokroju Dobromira ''cycu'' Sośnierza, nie wywiera to specjalnego wrażenia. Trudno aby było inaczej w środowisku znanym z numerów typu trójkącik dwóch pedałów+pies czy zarażanie się kiłą. Należy więc uderzyć ich tam, gdzie zaboli najbardziej, a więc gdy następnym razem jakiś chamowaty kuc wyskoczy ze standardową pyskówą o jakoby ''socjalistycznym rozdawnictwie'' uprawianym przez PiS, należy mu w kontrze zatkać mordę cytatami z cadyka libertarianizmu Rothbarda, gdzie wychwala Marksa i Lenina jako ''wolnościowców'', i przypieprzyć od ''komunistów'' i ''bolszewickiej wolnorynkowej swołoczy''. Analogicznie Jakuba Kuleszę trzeba nieustannie cisnąć czy deklarowany przezeń ''anarchokapitalizm'' przeszkodzi mu wziąć udział w marszu 11 listopada, i jaki ma w związku z tym stosunek do państwowej i narodowej niepodległości, a nade wszystko czy nie wstydzi się żerować na pieniądzach podatników pobierając państwowe apanaże jako poseł, zamiast wziąć się do uczciwej roboty i zostać przedsiębiorcą - przecież ''państwo to złodzieje, a podatki kradzież'', czyż nie? Itd. w ten deseń - za tydzień postaram się szerzej rozwinąć niniejszy wątek. Natomiast zgadzam się, iż ''żelazna logika'' niestety pożegnał się w tym z rozumem bredząc, jakoby to przez żenujący poziom Kurska tv gówniażeria miała nabrać się na ruch ''ośmiu gwiazdek'' - młodzi przeważnie nie oglądają telewizji, jeśli już to jakieś kanały tematyczne, nawet większość ludzi z mojego pokolenia już tego nie czyni, albo co najwyżej sporadycznie. Telewizja to medium dla populacji 50+ i pod potrzeby seniorów zasadniczo skrojona, tak więc faktycznie PiSopwski agitprop musi ogarnąć media społecznościowe, w tym również wyraża się jego nieudolność, ale wierzę, iż do naprawienia. Resztę refleksji zawarłem w ostatnim wpisie na blogu, i tamże odsyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tłumaczyłem Konfederatom dziesiątkami wpisów, że prawicowiec nie może popierać tęczowego Rafałą, to oni na to, że tęczowy Rafał będzie wetował podwyżki podatków... Już po wyborach mówili, że narodowa część Konfy poparła Dudę, a "wolnościowcy" Trzaskowskiego. I to jest najlepsze obalenie mitu o "inteligentnych" korwininstach, tymczasem to są kretyni. Jeżeli Trzaskowski, którego oficjalnie poparli polscy komuniści i postkomuniści, który jest miłośnikiem LGBT, uchodźców i walki z tzw. mową nienawiści, jest dla tych ludzi kandydatem "wolnościowym"? I jeżeli Trzask by wetował ustawy PiS, to czy wetował by je po ewentualnej wygranej PO?
      Ci idioci z frakcji wolnościowej z Konfy pisali mi też, że nie obchodzi ich żadne LGBT, obchodzą ich niskie podatki. Więc wychodzi, że zagłosowali by i na Biedronia, gdyby ten im je obiecał.
      Jeżeli tak myśli polska prawica, no to nieuchronnie będziemy mieć w Polsce co na Zachodzie, prof. Bartyzel nazwał to "lewicą ducha, prawicą brzucha". Czyli lewica wygrywa wybory, wprowadza związki partnerskie. Potem wygrywa prawica z hasłem "gospodarka, głupcze". Tej prawicy nie obchodzą sprawy cywilizacyjne, tylko tak jak na obrazkach Konfiarzy: podatki, ZUSy, litry benzyny, procenty, cyferki. Ale potem znowu wygrywa lewica, i wprowadza już homo-małżeństwa razem z adopcją dzieci. Potem znowu wygra prawica, by "ratować gospodarkę". I tak w kółko.

      Usuń
    2. "Długo wydawało się, że wyjściem z tej sytuacji – ominięciem „światopoglądówki” umożliwiającym trwanie przy władzy – będą dla PiS programy socjalne. Taka była zapewne kalkulacja Jarosława Kaczyńskiego w 2019. O ile jednak w maju wybory do PE przyniosły jego partii najwyższy wynik w historii III RP – 45% – o tyle w październiku kolejna „Piątka” nie podziałała. Zamiast 47-48%, na które liczyło bardzo wielu polityków i sympatyków PiS, udało się uzyskać jedynie 43% i niewielką większość, taką samą jak w 2015. Było widoczne, że wynik ten stanowił zawód także dla Jarosława Kaczyńskiego. Dodatkowo powstała, a następnie dostała się do Sejmu Konfederacja, której znaczna część przekazu to właśnie krytyka PiSu za „miękkość w sprawach zasadniczych”. Dziś to będący u władzy PiS jest dla wszystkich swoich konkurentów w naturalny sposób głównym punktem odniesienia. Swoje zrobiła też decyzja strategów partii rządzącej, by z nowo powstałym ruchem iść na ostrą konfrontację, starając się za wszelką cenę zepchnąć się go poniżej progu wyborczego, a dzięki temu utrzymać hegemonię na szeroko pojętej prawicy – co dziś odbija się czkawką. W 2015 w II turze wyborów wg exit poll Andrzeja Dudę przeciwko Bronisławowi Komorowskiemu poparła zdecydowana większość wyborców wszystkich ówczesnych kandydatów z I tury, których środowiska tworzą dziś Konfederację – 85,6% Grzegorza Brauna, 74,7% Mariana Kowalskiego, 70,1% Janusza Korwin-Mikkego, 56,6% Jacka Wilka. Po prawie 5 latach rządów PiS w II turze na tego samego Andrzeja Dudę chciało zagłosować według różnych badań ledwie 20-30% wyborców Krzysztofa Bosaka."
      Teraz pytanie czemu tak sie stało? Pewnie to wszystko wina "orgii 2 pedałów z udziałem psa" w środowiskach "kucopalikociarni".
      Za kilka lat z takimi analizami jak czytam to znajdziemy się w "prawicowej dupie". Na amen.

      Cytat z tego artykułu:
      https://medianarodowe.com/opinia-olesnicki-letniosc-obojetnosc-zarembizm-czyli-jak-przegrac-cywilizacje/

      Usuń
    3. Razparuk, o czym w ogóle rozmawiamy? Jeżeli jakiś "prawdziwy prawicowiec z Konfederacji" głosuje na tęczowego kosmopolitę Rafałka, na Biedronia w wersji light, to on się ma z tego tłumaczyć! To nie PiS i Duda mają się tłumaczyć, czemu stracili tego "prawicowego wyborcę", że ten przeszedł na stronę Tęczy? Do diabła z takim wyborcą. Gdyby wszyscy od Bosaka zostali w domach, no to nie mądre ale zrozumiałe, ale że na Trzaskowskiego?! I PiS czy Duda miałby się tłumaczyć takiej tęczowej prawicy?
      Nie wiem, może niektórzy się poobrażali za te "ruskie onuce", tyle że prezydent Duda nigdy tak nie mówił o Konfederatach. Tak mówił Sakiewicz i spółka, notabene Sakiewicz jeszcze niedawno mówił że na Dudę nie zagłosuje, Targalski podobnie.

      Usuń
    4. Onuce? Przecież on nawyzywał ludziom od morderców Żołnierzy Wyklętych, że RN to bojówka szkolona pod Moskwą..
      I tak wiem ze to "tylko polityka" ale niektórzy mają w dupie taką politykę :)
      Duda to bbędzie nieszczęście, Trzasko byłby katastrofa.
      Jednak ludzie jak widać mieli swoją opinię. I zamiast opowiadać jakie to "pojeby" lepiej sie zastanowić dlaczego tak się stało jak w cytowanym artykule napisano.
      Moze jednak lepiej nie robić tego co oszołomy z PO robią z oceną "rolników z Podlasia z ryjami w zgniłych truskawkach" tylko w drugą strone. Kontrskuteczne i wbrew wpisom co poniektórych znaczna częsć Konfy to elektorat świadomy. I będzie pamiętać dłużej niż dziadki na bilobilu głosujący na PiS co może ich zabraknać za 3-5 lat. Co wtedy..też PiS z TVP uruchomi nagonkę"dajcie poparcie ruskie onuce za darmo bo ono nam się należy"?
      Uważasz że to podziała? :)
      Jak sie uda rozbić Konfę i podmienic JKM na Antka to moze się uda...
      A jak sie nie uda..? Co wtedy?
      Oby się nie okazało że po "prawicowości" PiS dostaniemy faktycznie Rafała+..i możemy zatęskić za oryginałem,.

      Usuń
    5. Nawyzywał, ale to się mówi "z Sakiewiczem policzymy się później, teraz gra idzie o Polskę". Konfa sama dawała amunicję swoim wrogom poprzez swoje powiązania i ludzi, którzy ją popierają. Ci wszyscy prawi mówiący o odzyskaniu Lwowa i Wilna (ale nie Grodna, bo wiadomo że Łukaszenka jest OK) wstawiali se obrazki z Bosakiem na fb. Taki omawiany już tutaj prof. Wielomski, PAXowski "monarchista", poparł w I turze Bosaka a w II Trzaska. Zna ktoś taki przypadek w polityce, jak kandydat Trzaskowski, którego poparli i komuniści jak i monarchiści? To jest fenomen jakiś!

      Usuń
    6. Nawet nie wiem kim jest Wielomski. :)
      Mnie jakieś szury którym marzą sie "Kresy odzyskane" w ogóle nie kręcą. Na to nie ma szans,jesteśmy tak słabi ze módlmy się aby ktoś nam swiatła nie zgasił-szczególnie Berlin.
      Znowu kolego popełniasz błąd oczekujac od kilkuset tysiecy ludzi zimnej politycznej kalkulacji i uwaga, wchodzisz w buty POKO ich oceny rolników z Podlasia. "Gra idzie o Polskę" to właśnie widzę z Isakowiczem czy dzisiejszym ślubem Kurskiego.
      To są Michałki i poakz buty. Jednak to polityka.
      Pomijam ze zgodnie z prawidłami polityki poparcia NIE MA ZA DARMO. PiS zażądał poparcia Dudy "bo tak". No już widzę te kalkulacje w drugą strone. Za 3 lata zobaczycie co zostanie z realnej "prawicy".
      I tak z czystej ciekawości, co myslisz o opinii Winnickiego ze gdyby to Biedron miał 7% poparcia to Duda i PiS na wyprzódki by się scigali jak zalegalizować związki partnerskie. Prawda czy fałsz?

      Usuń
    7. Razparuk, ale o co ci idzie, bo strzelasz od sasa do lasa jakbyś jechał na fecie, albo ciągle imprezował z Nitrasem? Co wedle ciebie mamy zrobić - zaprowadzić wolny rynek, którego nie ma ani w USA, ani tym bardziej w Niemczech czy we Francji, o Chinach, Izraelu i reszcie świata nie wspominając? Mamy więc uprawiać ''libertariański mesjanizm'', a nuż się uda, niskie podatki jak za Hitlera zrobią nam dobrobyt od pierwszego, czy jak? Zastanawiam się jaka pajęczyna między uszami musi zalegać komuś takiemu jak ty, by wypisywać podobne farmazony - nie jesteście żadną prawicową konkurencją dla PiS, a zwykłymi liberałkami czy nawet anarchokapitalistami bywa jak Kulesza, tyle że część z was dla niepoznaki z nieco bardziej konserwatywnym, czy narodowym pokostem. Dlatego w tym jedynie mogę się zgodzić, i pisałem już o tym niedawno na blogu, że nieudolny PiSowski agitprop spieprzył sprawę zwalczając was. Ocknęli się dopiero za pięć dwunasta puszczając Ksysia na antenę, bo dotarło do nich wreszcie, że Bosak nie rywalizuje tak naprawdę o elektorat Dudy, lecz Hołowni i Trzaskowskiego, a to właśnie przez wasze wolnorynkowe, i rozwolnościowe zboczenie. Dlatego nie przeszkadzacie mi jako tacy, a nawet uważam, iż PiS powinien was po cichu wspierać zamiast tak rzeczywiście głupio najeżdzać, gdyż wyjmujecie przynajmniej część głosów dwóm wymienionym pacynkom, szczególnie młodym. Natomiast mam do was pretensję, że rżniecie ordynarnie głupa pozując na prawicę i to taką ''hard true'', gdy w rzeczywistości jesteście w zdecydowanej większości liberałami powiadam, często gęsto libertarianami nawet, wolnorynkowcami o co najwyżej nieco bardziej pronarodowym lub tradycjonalistycznym nastawieniu, ale i tu bez przesady, gdyż mnóstwo spośród was to libertyni, i takie spierdoliny jak ten pajac:

      https://nto.pl/wybory-2020-mlodziezowki-konfederacji-i-lewicy-zachecaja-do-glosowania-na-rafala-trzaskowskiego/ar/c1-15070684

      https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=BOKBdJlbK7E

      Owszem, wyrzucony za to na zbity pysk z Kucfederacji, ale bynajmniej nie był tam wyjątkiem:

      ''Oni pojęcia o polityce nie mają. Słyszę od znajomych konfiarzy, którzy uważają się za rozumnych ludzi: "Lepiej jak prezydent będzie z innej partii". Nie rozumieją jakie konsekwencje dla państwa przyniesie to przy naszej temperaturze sporu politycznego.''

      https://twitter.com/Antiselfist/status/1277893983881084931

      Usuń
    8. Przyznaję, zdarzali się wśród was i tacy jak Piotr Drzewiński, który przeczytał program wyborczy Czaskusia, i wyszło mu z wolnorynkowego jak najbardziej punktu widzenia, że jeśli Duda to ''socjalista narodowy'', w takim razie Trzaskowski jest już komunistą i to na pełnej kurtyzanie - szczególnie rozjebał mnie ten postulowany przezeń ''państwowy, gigantyczny serwis vod'':

      https://twitter.com/DrzewinskiPiotr/status/1277714562612105220

      Dlatego jak pisałem w poprzednim poście na blogu, pojmuję tych wyborców Konfy i Bosaka, co w II-ej turze ostali się w domach na czterech literach, i faktycznie nikt z was nie miał obowiązku popierać Dudexa, sam podobnie jak jeszcze paru innych znajomych uczyniłem to niechętnie min. dlatego że tacy jak ty swoim wolnorynkowym spierdoleniem pozbawili nas szansy na rzeczywiście prawicową alternatywę wobec PiS. Natomiast głos na Czaskosky'ego ze strony kucerzy to było już niestety czyste spodlenie i polityczne frajerstwo z waszej strony, którego nic nie usprawiedliwia, i wystawia wam jak najgorsze świadectwo nie rokującej bynajmniej formacji. W pełni zgadzam się tu z opinią Antyselfista:

      ''Krzysztof Bosak wyrasta ponad swoje środowisko i to jest jego problem. Potrafi swoje poglądy niuansować w ramach narodowego-konserwatyzmu i przekazywać je w sposób elegancki, tylko co z tego skoro obok tego musi się tłumaczyć za skrajne wolnorynkizmy albo nacjobąknięcia.''

      https://twitter.com/Antiselfist/status/1278286509314134017

      Dlatego gnicie obozu władzy, proces ''peezelizacji'' PiS jaki konstatuję na blogu od dłuższego już czasu, jego nieuchronną zamianę w ''partię trzymającą za władzę'', nie doprowadzi was wcale do zwycięstwa, a na pewno przejęcia większości prawicowego elektoratu - no chyba że stanie się polityczny cud, albo zwyczajnie wydoroślejecie, skończycie z wolnorynkowymi farmazonami i rozwolnościowym zjebstwem, za to zaprezentujecie wreszcie porządną propaństwową i pronarodową alternatywę, dopiero wtedy będziecie mogli liczyć na głos takich jak ja, nie wcześniej.

      Usuń
    9. ''Stwierdzam, że jednak podejście TVP do ludu jest słuszne. Jeśli ja kolejny dzień słucham od "świadomych", że co z tego, że więcej zarabiają za PiSu skoro "WSZYSTKO JEST DROGIE", a wskaźniki siły nabywczej mówią co innego, to po co im tłumaczyć zawiłości? Tylko cep w pusty łeb.''

      https://twitter.com/Antiselfist/status/1278713254135685123

      - choć uważam obu Kurskich za symbol propagandowego szamba, z przykrością muszę jednak przyznać, że z hołotą nie idzie inaczej:

      ''Dzień w Gdańsku wśród wyborców @trzaskowski_
      : 1) przy Starówce: "te dzwony w kościele biją, ja bym to w powietrze wypierdolił"; 2) w restauracji: "Duda to chuj, a wszyscy księża to pedofile"; 3) taksówkarz: "nie rozmawiam już z sąsiadami, bo biorą postojowe z ZUS i głosują na PO".''

      https://twitter.com/artur_zawisza/status/1279034316044075008

      Profil zbierający lewacką szumowinę z merdiów antyspołecznościowych, uwaga więc na stężenie toksyn, ale spokojnie można by i stworzyć taki wyciąg z cyfrowych smarków wyborców PO czy kucweli:

      https://twitter.com/OLewica

      Usuń
  7. PiS idzie w kierunku partii pilnującej aby woda w kranie nie wystygła..ale nie daj Bóg /ofc ten Bóg co go biskupi trzymają pod sutanną/ zeby stała się za goraca. Za 3 lata nie bedzie co zbierać z "prawicowosci" w Polsce bo zostaną zgliszcza. Gowin kładący się rejtanem w obronie gender, Antifa na ulicach już dziś /owszem to jeszcze patopizdeczki/, TVP robiące sieczkę z każdej myśli bardziej głębokiej niż refren w przeboju Zenka. Dobrze już było. PiS to po prostu socjaldemokracja wierzaca że Kościół ma znaczenie. A jak Kosciół je straci wepchnie nas pod autobus preogresywizmu bez chwili zawahania..dla słupków i władzy zrobią wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie obecny PIS to zbiorowisko potakiwaczy i cwaniaków pod wodzą cynika wychowanego w poprzedniej epoce, a zza tej gromady wychylają się obcy lobbyści, służby specjalne o niesprecyzowanej proweniencji, miejscowe złogi biurokratyczne wychowane na wzorach PRL i niewierzący księża. Nie wiem, czy taki był od początku projekt Jarka, czy też po drodze się popsuło, bo w pewnym momencie władza zaczęła być celem samym w sobie. No cóż, nie oni pierwsi i nie ostatni, szkoda tylko straconego czasu, a nie mamy go zbyt wiele, bo historia przyspiesza razem z postępem technologicznym.

      Usuń
    2. I dlatego nie przejmiecie po nich schedy Kondomiarze, bo nie pozwoli na to wasze liberalne stulejarstwo - a otwiera się właśnie możliwość pocisnąć rząd od strony antypracowniczych jak wszystko na to wskazuje rozwiązań, przemyconych w ''antykoronawirusowej'' specustawie. Już jednak widzę kolibów protestujących przeciwko dalszemu ''uśmieciowieniu'' rynku pracy, toż to ''socjalizm'' przecież, i ''wszystkie związki na Powiązki'', się wie! Bylibyście w tym równie autentyczni jak skorwinizowany już ze szczętem gospodarczo Bosak ujmujący się za polskimi górnikami, a jednocześnie umieszczający na swym oficjalnym kanale na tubce kelthuzowe peany pod adresem ''austriackiej szkoły ekonomii''' - JPRDL. I tak oto kolejna szansa, by celnie wypunktować rządzących poszła się czochrać, jak to zwykle u nieudacznych już przysłowiowo kucerzy, przez typowe korwinowe spierd***nie, w nowym tylko wydaniu.

      Usuń
    3. Do anonima - to zaprezentujcie wreszcie do cholery jakąś sensowną propaństwową i pronarodową alternatywę polityczną, zamiast masturbować się utopią wolnorynkowego kapitalizmu jakiego świat nie widział, i nie zobaczy dokładnie tak samo jak spełnionego komunizmu. Póki co to wam ten cynik zawdzięcza władzę, nikomu innemu, to wy za to jesteście odpowiedzialni w pierwszym rzędzie, i do siebie powinniście o to kierować pretensje, a nie do tych wyborców PiS co jak niżej podpisany, nie mając najmniejszych złudzeń co do tej formacji jestem zmuszony oddawać na nią głos, bo to co robi tu za rzekomą alternatywę jest jeszcze gorsze, i to po wielokroć. Ogarnijcie wreszcie kuwetę - albo morda w kubeł, bo naprawdę dość mam już bezczelności podobnych nieudaczników i politycznych przegrywów na własne życzenie, którzy poza miotaniem obelg pod adresem PiS i jego wyborców niczym praktycznie się nie wykazali, hołdując jedynie poronionym z zasady ideologiom i programom.

      Usuń
    4. No tak, krytykować PiS "z pozycji pracowniczych". Przecież "pracownicy" włąśnie przepierdalają 500+ i czekają na "bon turystyczny". Ty w ogóle w PL żyjesz?
      Zarzut ze ktoś nie chce robić polityki na zasadzie wczorajszych sondaży, w sensie pewnie krótkotrwałej skutecznosci jest zasadny. Może jednak trzeba liczyc siły na zamiary i przesuniecie sie do centrum i walka o "wadze" jest nie do zrobienia z JKM zwabianym do TVP co by "odpalał protokoły"? POmyślałeś chociaż że młodzi w Konfie mają wiecej rozumu niż ci się zdaje? Bo wiem ze jesteś zajebisty analityk stulejarstwa ..może jednak coś wiesz Che?

      Usuń
  8. Tymczasem w Stanach przygotowania do wyborów. Michael Scheuer (ten koleś z CIA co łapał Bin Ladena) wylicza wrogów wewnętrznych Ameryki i podsumowuje "Kill Democrats, Kill Democrats, Kill more Democrats". Może już czas xD

    http://www.non-intervention2.com/2020/07/11/prepare-for-the-worst-with-a-brave-heart-guarded-optimism-and-militias/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trump się odgrażą ze "będzie ujawniał"..:p
    Nic takiego raczej nie nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, masz szklaną kulę, czy wyssałeś z fiuta Jackowskiego, że wiesz?

      Usuń
    2. Podaruj sobie takjie teksty.
      Co ujawnił do tej pory? Ten gość jest nawet cenzurowany przez TT..tak wiem "wolne media i demokracja". Jak zacznie za bardzo cisnać to będzie mieć "wypadeg".
      I uwaga, bardzo bym chciał aby to bagno jednak oczyscił

      Usuń
  10. Jako mieszkaniec świętokrzyskiego jestem dumny, że w moim województwie tak zdecydowanie wygrał Duda. Co prawda mamy pewne zaległości względem Podkarpacia, ale ten dystans cywilizacyjny łatwo można nadrobić. Problemem są jak wszędzie miasta. W Kielcach lekko wygrał Trzasku, w innych miastach lekka przewaga Dudy. Wynik zrobiły wsie gdzie Duda zmiażdżył. Dobrze to świadczy o Scyzorykach, bo Scyzoryk to przede wszystkim świętokrzyski chłop, a nie mieszkaniec Kielc. W wielu gminach słynących z upraw truskawek Duda miał ponad 80 %. To są prawdziwe scyzory. Co ciekawe pod względem faktycznego uzbrojenia obywateli te rejony można by uznać za polski Teksas. Przekonali się o tym kiedyś właściciele kantorów w południowej Polsce.

    A co powiedzieć tym wszystkim oświeconym wyborcom Trzaska z Polski A? Sądząc po rozkładzie głosów według gmin to podział nie biegnie nawet wzdłuż linii zaborów. Trzasku wygrał głównie na ziemiach odzyskanych, a więc wśród potomków przesiedleńców, mniejszości etnicznych i kombajnistów z PGR. Skąd takie poczucie wyższości u tych ludzi nad Polską B (a faktycznie rdzenną Polską)? Zagłosuje taki PGRowiec na tęczową Rafalalę to od razu wielki Europejczyk z niego, a nie jakiś chłop zza Buga? Chyba o to chodzi.

    Marian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Świętokrzyskie! Zwłaszcza, że mam z nim związki rodzinne.

      Usuń
    2. Potwierdzam jako kielczanin - niestety Kielce to Ubeków, a nie żaden tam ''kleryków'' jak utrzymuję już od dawna, czerwony wrzód na mapie regionu. Tu nadal rząd sprawują ci, co brali udział w sprokurowaniu ''sowieckiego ''pogromu'', konkretnie ich potomkowie. Przekonałem się o tym zasiadając w komisji podczas poprzednich wyborów prezydenckich, pisałem o tym zresztą wtedy w komentarzach tutaj - byliśmy jedną z dwóch zaledwie, gdzie Duda w II -iej turze wygrał, i to niewielką liczbą głosów. Nie z tym miałem problem, bo sam oddałem nań głos nie mając złudzeń, że to młodsza i nade wszystko inteligentniejsza wersja Komorowskiego, bo podobnie jak tamtemu wyrastają mu nogi z UW i jest ''szwagrem''. Natomiast dobiło mnie tak wielkie poparcie dla Bula, autentyczne gwarantuję, bo pilnowałem rzetelnie wyborów, a też cały czas towarzyszyła nam osoba z Ruchu Kontroli Wyborów. Dlatego nie mam w sobie ''małomiasteczkowej pychy'', ni wrzucam wszystkich mieszkańców dużych miast do jednego wora, raczej serdecznie współczuję wszystkim porządnym warszawiakom, że muszą męczyć się z wszawiakami, i pojmuję ich ból.

      Usuń
  11. To poczucie wyższości to zupełna głupota. No ale...skoro zadarty nos nie pozwala im dojrzeć drogi do wygranej.
    To:
    "Bóg z nami ..ch...z Wami"
    I do przodu...ale uważam ze PiS skończyło się wygrywanie w taki sposób. Demografia,kryzys,zmiany w zamożności społeczeństwa, zużywanie sie władzy../dzisiejszy ślub Kurskiego to spluniecie w twarz elektoratowi kto umie choć trochę myśleć/..będzie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''To poczucie wyższości to zupełna głupota. No ale...skoro zadarty nos nie pozwala im dojrzeć drogi do wygranej.''

      - idealnie podsumowałeś kucerię, dzięki:))) A cała reszta to prawda niestety, tyle że wcale nie oznacza to, iż Kucfederacja zastąpi PiS, a dlaczego to sam bezwiednie przyznałeś. Poza tym co do demografii to powtórzę com pisał ostatnio, iż w gwałtownie wymierającej Polsce to nie młodzi są perpektywicznym elektoratem, lecz starcy, i faktycznie żelazny elektorat PO znajdujący się w wieku przedemerytalnym, nie mówiąc już o starych KODziarzach może przesądzić sprawę. To przez takich jak ty, wasze chamstwo, głupotę, zadufanie i agresję, a nade wszystko wolnorynkowo-libertariańskie zaczadzenie antypaństwowym nihilizmem, podobni mi ludzie, bynajmniej żadni tam bezkrytyczni zwolennicy PiS, musieli oddać głos na tę formację nie mając do niej żadnych większych złudzeń, BO NIE ZOSTAWILIŚCIE NAM WYBORU pozbawiając sensownej alternatywy na prawicy. Wasza bezczelność woła o pomstę - nazywacie PiS ''socjalistami'' samemu będąc wolnorynkową bolszewią, bo tym jest w istocie programowo antypaństwowy i antynarodowy libertarianizm jakim stoi kuceria - i wy jeszcze śmiecie nazywać się ''prawicą''?!

      Usuń
    2. Po kiego ty używasz jakiś zupełnie głupich określeń. Nie umies znormalnie rozmawiać?
      PiS /zwany też PiCem lub przechowalnią ubeckich pedofilów/ jest na wymarciu. Elektorat wymiera i tego juz nic nie zatrzyma..polecam "kuca" Mentzena, jego opis trendów demogreaficznych. W jego poglady ekonomiczne wierzyć nie trzeba ale zjawiska zwiazane z demografią określił wspaniale.

      Usuń
  12. Panie @Fox, @Chehelmut oraz inni trzymający tą linię. Powiedzcie mi proszę dlaczego PIS nie jest w stanie zrobić ukłonu w stronę klasy średniej (a raczej żeby mogła się pojawić) i nie zrobi kwoty wolnej na 30 tys, a drugiego progu na 200 tys? Na inne rzeczy nas stać, a na to nie?
    P.S. Nie jestem wyborcą PIS, PO, Biedronia czy Konfederacji.

    Zbig

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym Ty mówisz dobry człeku, jaka ''klasa średnia'' w Polsce ''histerycznego sukcesu'' Baal-cerowicza, gdzie wedle cytowanych przeze mnie ostatnio na blogu miarodajnych danych, aż 1/4 badanych za ''bogatego'' uważa tego, kto bierze od 4 tysi wzwyż, a dla prawie 90% nie mieści się w głowie, że można brać na rękę 50 koła na miesiąc, bo to nie tylko poza ich materialnym zasięgiem, ale nawet wyobraźnią? I takiego hajsu nie zarabia się bynajmniej w służbie obecnego państwa polskiego, bo poza naprawdę wąską grupą zarządów spółek skarbu państwa zarobki w administracji państwowej są żenująco niskie, co odbija się na jakości kadr i zarządzania w ich wykonaniu. Kogo masz więc na myśli mówiąc o ''klasie średniej'' - może wspominanych niedawno przeze mnie ateistów w pierwszym pokoleniu z Wilanowa, co to po różnych Grójcach, Mielcach czy Kielcach dorobili się milionów, i za żadne skarby nie poprą PiS ni Dudy, jakie by im ulgi podatkowe nie oferowali, bo im się kojarzy z ''wiochą'' z jakiej w ich opinii wyleźli. Najwidoczniej podzielasz marksowską tezę, że ''byt określa świadomość'', tyle że Karolowi nie przyszło do zakutego łba, iż może być to byt urojony - dowodem choćby tacy jak produkujący się tu Razparuk, najwidoczniej należący do tych biednych oszukanych frajerów, którzy uwierzyli, że to rzekome ''socjalistyczne rozdawnictwo'' PiS pozbawiło ich perspektyw, i jakby tylko zaprowadzić niskie podatki i ''wolny rynek'' jakiego świat nigdy i nigdzie nie widział poza bolszewickimi wypocinami Rothbarda i Ayn Rand, to ho ho, coby to nie było, Gierek przy tym to nic.

      Usuń
    2. Jak się kończy ''przekupywanie ludzi ich własnymi pieniędzmi'':

      ''Mam nadzieję, że większość ma coś w głowie i to rozumie, bo jak słucham znajomych, którzy w ostatnich latach skoczyli na wyższy pułap zarobków, kupili samochody, mieszkania, generalnie stopa życia im się podniosła ale drą japy, że kiedyś więcej napchali za 100 zł do koszyka... W ogóle wszystko co ich ekonomicznie i życiowo dobrego spotkało w ostatnich latach przypisują tylko sobie, a każdą najmniejszą porażkę polityce rządu. Elektorat ciągłego protestu to bezmózgi.''

      https://twitter.com/Antiselfist/status/1277901633238769665

      https://twitter.com/Antiselfist/status/1277901634568433665

      Usuń
    3. "gdzie wedle cytowanych przeze mnie ostatnio na blogu miarodajnych danych, aż 1/4 badanych za ''bogatego'' uważa tego, kto bierze od 4 tysi wzwyż"
      A co mają uważać jeśli Państwo to im pokazuje wrzucając takie osoby do drugiego progu?
      Zadam może pytanie inaczej. Ile mniej kasy do budżetu wpłynęłoby gdyby przesunąć drugi próg na 200 tys. uwzględniając przy tym większe wpływy z VATu. Że o powrocie biznesów z różnych Estonii nie wspomnę.

      Zbig

      Usuń
    4. A ja na to powtórzę jeszcze raz, tylko mocniej: a co by to dało u cholery, skoro najwięcej drą ryja, że im źle w obecnej Polsce beneficjenci systemu, opływający we wszelkie możliwe tu dostatki, tacy jak Takosrako i jemu podobni rozpuszczeni jak dziadowski bicz patointeligenci?! To jest właśnie marksistowskie podejście, iż jakoby ''byt określa świadomość'' tylko nikomu jakoś nie przychodzi do łba, że może być to byt urojony... A co do meritum: nikt nie musi mi mówić, że kilkakrotne zmiany prawa podatkowego w ciągu roku są patologią, tyle że nie dowodzą one ''opresyjności państwa'', a właśnie jego słabości i nieudolności rządzących, albo systemowego błędu. Samo państwo jest źle skonstruowane, a napisana na kolanie pewnie w pijanym widzie przez alkoholika Kwaśniewskiego, wespół z ''homokomunistą'' Jaskiernią konstytuta jest o kant wiadomo czego potłuc. Niedawne wybory prezydenckie żywym dowodem - po kiego grzyba marnować pieniądze, i szarpać nerwy ludziom, gdy prezydent nie tworzy rządu jak w USA czy we Francji? Niejasne kompetencje nominalnej głowy państwa w świetle kluczowych zwłaszcza obecnie dziedzin jak polityka zagraniczna i obronna, skazujące prezydenta na rywalizację w tej mierze z premierem, nawet jeśli obaj pochodzą z tego samego ugrupowania, to jest systemowa patologia. Cała III RP od góry do dołu jest skonstruowana tak, by panował tu chaos kompetencyjny i decyzyjny paraliż, co rzecz jasna sprzyja panoszeniu się samowoli urzędniczej, najgorszego rodzaju anarchizmu, bo biurokratycznego i powoduje straszliwe marnotrawstwo. Złość, często uzasadniona, zwykłych obywateli jacy doznają krzywdy ze strony postPRLowskich czynowników, skupia się niestety na samym państwie, tyle że powiadam jeszcze raz z całą mocą - to nie objaw siły, lecz słabości państwa, które nie jest w stanie zapanować nad własnymi funkcjonariuszami.

      Usuń
    5. Całkiem niedawno, w apogeum koronawirusowego szaleństwa, mieliśmy tego żywy dowód: wybuchła wtedy dęta afera, g.noburza z jakąś dzielną uczoną ze śląskiej uczelni, która postawiła się ''tęczawym'' terrorystom, pół Polski o tym pier*liło, przynajmniej w merdiach. Dokładnie w tym samym czasie przy absolutnej niemal ciszy medialnej [ bodaj tylko ''Superak'' o tym wspomniał ], miała miejsce próba nielegalnej eksmisji w Warszawie, bo takowe zawieszono na czas pandemii - bezprawnie próbowali zająć mieszkanie, i wyrzucić zeń na bruk ludzi ochroniarze z Centralnego Biura Bezpieczeństwa Personalnego. Tak, nie przejęzyczyłem się, ani sobie tego nie uroiłem - uzbrojeni po zęby fejkowi ''funkcjonariusze'' mafijnej agencji ochroniarskiej, bezczelnie podszywającej się pod oficjalną agendę państwowego bezpieczeństwa, dokonują nielegalnego najazdu na zwykłych obywateli w biały dzień, widomy dowód ''teoretyczności'' III RP, bo żadne szanujące się państwo nie pozwalałoby na takie kpiny z munduru i statusu swych podwładnych. Dochodzi do groteskowej sytuacji, okazującej systemowy absurd parapaństwa w którym przyszło nam żyć w pigułce: lewicowy anarchista z ruchu lokatorskiego wezwany przez mieszkańców na pomoc, musi długo tłumaczyć dyżurującej policjantce, dlaczego takowe zajście jest nielegalne, a więc ktoś programowo wydawałoby się kwestionujący porządek prawny ujmuje się zań, zaś stojąca przecież niby na jego straży funkcjonariuszka sabotuje go. Witajcie w świecie na opak, gdzie największymi anarchistami są państwowi biurokraci, zaś obrońcami ładu publicznego wywrotowcy ze skłotów - to byłoby śmieszne, gdyby nie było straszne. W końcu po wielokrotnych monitach gliniarze łaskawie przyjeżdżają, ale na miejscu zachowują się tak jakby sprzyjali bandytom napadającym w biały dzień broniących swej własności obywateli, zamiast ich chronić do czego przecież zostali formalnie powołani. Bowiem stołeczna policja bardziej podlega mafii z ratusza, której formalnym tylko szefem jest Rafalala, faktycznym zaś Kurwiński z PO, niż Komendzie Głównej, stąd sądzę iż możliwe są obrazki bratania się lokalnych policajów z motłochem i u nas, kto wie czy marsz 11 listopada nie zostanie ku temu wyzyskany. Spodziewam się na bank prowokacji, tym razem ze strony ''państwa równoległego'' jakie nadal ma się świetnie mimo formalnych rządów PiS, który faktycznie nadal nie kontroluje nie tylko większości samorządów, ale i całych połaci administracji rządowej, w tym i finansów publicznych. Dowodem nie wymierzona nadal sprawiedliwość mordercom Jolanty Brzeskiej czy Pawła Chruszcza, zabitym na kolumbijską czy kacapską modłę w kraju przynależnym jakoby do ''cywilizacji zachodniej'' i UE, oraz nade wszystko mocodawcom tychże zbrodni.

      Usuń
    6. Nie wykluczam wcale, iż dzieje się tak również dlatego, że jakaś część działaczy PiS jest w to umoczona, więc powiadam gdyby ktoś zaproponował mi sensowną polityczną alternatywę nie wahałbym się ani sekundy. Programowo jednak nie mogą stanowić jej infantylne kuce, co uparły się drzeć ryja, że ''państwo to złodzieje, a podatki kradzież!'', co akurat do pewnego stopnia jest niestety prawdą jeśli idzie o III RP w jej obecnym nadal kształcie, sęk w tym że dla nich każde państwo z definicji jest złem, w najlepszym wypadku koniecznym, ale często gęsto i to nawet nie. Przykro mi, ale to jest skazywanie się na polityczny przegrywizm na własne życzenie, i gdyby Kucfederacja stojąca niestety takowymi osobnikami była zwykłą kapitalistyczną firmą, nie dałbym za nią nawet złamanego grosza - jak myśleć serio o przejęciu władzy nad państwem, kontestując zarazem toż państwo? Jak naprawdę rządzić, kwestionując w ogóle potrzebę istnienia rządu, albo ograniczając jego prerogatywy do minimum, czyniąc go praktycznie bezsilnym? Nic z tego nie wyjdzie, i nie ma wyjść, chyba że tacy jak Mentzen ogarną interes wyrywając go z łap Kurwina i jego pomazańców, ale wątpię, skoro już co bardziej pryncypialne kucostwo wyzywa go od ''lewaków'':))). W każdym razie nikt, kto nie zadbał o to, by mieć swoich ludzi w skarbówce, i zmienić na swoją modłę prawo podatkowe, nie ma prawa na nie narzekać - nie zrobią tego stulejarze wyżywający się na forach w pyszczeniu: ''wysadzić skarbówkę!'', ale żaden nie ruszy oczywiście tyłka znad kompa, aby to zrobić, bo by się zesrał. A nawet gdyby jakimś cudem dureń wcielił swe groźby w czyn, przysłowiowe gie by to dało, gdyż trzeba gruntownej systemowej zmiany, tej zaś nie przeprowadzą kuce z podanych wyżej przyczyn. Na pewno nie ludzie serio kupujący infantylne brednie o ''tysiącu Liechtensteinów'', wizję wolnorynkowej Szuflandii zdatnej jedynie dla libertariańskich krasnali, z tysiącem wolnościowych fuhrerów Hałabała na czele.

      Usuń
    7. Co do śmierci Pawła Chruszcza, o której wspomniałeś, to polecam wszystkim ten artykuł, jak ktoś się łudzi, że PiS czy Ziobro robią jakiekolwiek porządki w prokuraturach i wymiarze sprawiedliwości:

      https://magazyn.wp.pl/wiadomosci/artykul/archiwum-x-w-glogowie-tajemnica-smierci-pawla-chruszcza

      Usuń
  13. Ło matko i córko, fox mnie pochwalił :D
    Ja z kolei polecam piękną orkę lemingowego pierdolenia o biednym, zacofanym i roszczeniowym podkarpaciu
    https://polityko.com/2020/07/17/podkarpacie-raus/
    nic dodać, nic ująć, wiwat ściana wschodnia!
    Jeśli chodzi o edukację, to jak jeden z przedmówców słusznie zauważył, problem nie tkwi w nauczycielach, tylko w różnych poprzyklejanych do systemu edukacyjnego urzędach i kuratoriach gdzie harcują opłacani przez sorosowe i niemieckie ngosy "aktywiści", tam powinni pisowcy z miotłą wejść i zacząć gruntowne czyszczenie, co do nauczycieli, to zawsze byli w większości głąby i nieudacznicy, dekadę temu też tak było (a nawet gorzej bo istniały wtedy wylęgarnie patologii, które ktoś dla beki nazwał gimnazjami), a mimo tego wyszło wtedy w polskę pokolenie, które zbudowało marsz niepodległości i umożliwiło pogonienie platfusów w 2015
    Internet jest do odzyskania, konfa opiera się na kucach klepiących "swoje" mądrości (czytaj pierdy korwina) za free, platforma jedzie sokiem z buraka, który wzbudza obrzydzenie u każdego, kto nie jest zacietrzewionym kodziarskim dziadem, osobiście uważam, że kampania pokazująca działania tęczowej bolszewii na zachodzie (anitfiarze bijący przypadkowych ludzi, obalanie pomników przez tłuszczę, dzieci uczone przez zboczeńców i przyuczane do bycia takimi (jak ktoś ma twardy żołądek, to polecam wpisać Desmond Is Amazing w guglu) i ogółem totalna degrengolada) szybko otrzeźwiła by tych wszystkich wielkomiejskich mydłków i cipencje, którzy się teraz wzruszają nad pedałkiem płaczącym, że nie jest ideologią i on chce tylko tolerancji i pluszowego misia dla każdego, jednocześnie przeprowadzić porządną kampanię informacyjną o gospodarce, gdzie i na co idą podatki, ogólnie jak to działa i tym podobne podstawy, bo na razie rządzą się w tym temacie kucerskie spierdoliny, dla których podatki to kradzież i dożywianie patologii, a jedną z większych zbrodni gospodarczych pisu są chipsy za 7 złotych za paczkę (serio, kiedyś taki wpis wylądował na wykopie i wszedł na główną z setkami komentarzy wieszczącymi drugą wenezuelę i hołodomor naraz)

    ~Pan Małpa

    OdpowiedzUsuń
  14. 80% wpisów Konfy /przynajmniej na TT/ to przekaz konserwatywny. Wake up buddy.
    PiS na dzis dostaje baty bo ma gówno do pokazania. Inflacja jak w nas walnie to nie czipsy będą problemem tylko cena chleba /dla twojej wiedzy- wzrost ponad 100% w ciągu 5 lat/.
    PiS ma zasoby aby odzyskać net, pytanie czy bedzie to robić z wdziękiem Kurskiego a'la TVP.
    Trolli z ctr+c ctr+V jest i tak pełno...a co wypisują to zasadniczo nic innego niż paski TVP INFO

    OdpowiedzUsuń
  15. @Razparuk
    "80% wpisów Konfy /przynajmniej na TT/ to przekaz konserwatywny"
    i ci konserwatyści poszli gremialnie głosować na miłośnika czterech liter chcącego uczyć dzieci masturbacji...
    fajny ten konserwatyzm, taki bezobjawowy
    "PiS na dzis dostaje baty bo ma gówno do pokazania"
    takie pierwsze rzeczy z głowy co pisowcy zrobili, pogonienie vatowskich przekręciarzy, sprowadzenie amerykańskich żołnierzy, inwestycje w polskę powiatową i ścianę wschodnią, wzrost konsumpcji i produkcji
    "Inflacja jak w nas walnie"
    aktualnie utrzymuje się na stałym poziomie 3% z kawałkiem i co?
    "cena chleba wzrost ponad 100% w ciągu 5 lat"
    a gówno prawda
    https://www.dlahandlu.pl/koszyk/towar/chleb-1000-g,7.html
    a tak w ogóle popatrz sobie misiu korwinowski na wzrost płac
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Placa-minimalna-w-Polsce-wedlug-PiS-7-wykresow-ktore-warto-zobaczyc-7734936.html
    porównaj to sobie ze wzrostem cen oraz inflacją i idź dalej wypłakuj się u korwina albo na wykopie, że pis niszczy piękną liberalną gospodarkę, z płacami na poziomie bantustanu, postsbckimi januszami byznesu kręcącymi karuzele vatowskie i państwem minimum nie wychylającym nosa poza największe miasta bo cytując klasyka "chuj z polską wschodnią"

    ~Pan Małpa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako że całkiem niedawno odkryłem dwa Blogi najpierw Chechelmuta a potem ten Blog a ostatnio właśnie na tym zamieściłem swoje pierwsze komentarze jako Anonim - ( za namową użytkownika Mariusza od teraz AZARIASZ ) jest mi niezmiernie miło iż znalazłem się wymieniony w tekście Gospodarza. Dziękuję. Biorę oczywiście w swoich rozmyślaniach poprawkę na to co czy Foxmulder czy też Pan Małpa pisali o TVP , o potrzebie korekt chodzi mi jednak właśnie o to dokładnie by ów zaprowadzanie zmian nie skończyło się primo na wymianie zadków na stołkach z korzyścią dla frakcji Gowina oraz właśnie czymś co Gospodarz scharakteryzował postaciami Urbańskiego i Romaszewskiej. Niestety internet leżał i kwiczał. Czas kampanii to już i tak byłoby takie gaszenie pożaru z konewki. Ten problem z obecnością w necie właściwie narastał już od podwójnej wygranej w 2015 roku. Zbyt wielu poszło w resorciki i spółeczki a pole zostało gołe. Krok po kroku ta przestrzeń została zawłaszczona przez opozycję prowiniencji lewej (PO) i prawej (Konfa) oraz ich przekaz. Jest to o tyle niebezpieczne że przekazy te uzupełniają się w najważniejszym punkcie ataku na PiS czyli wyszydzaniu i bluzganiu na politykę doraźnie dokapitalizowującą Polaków , zwłaszcza rodziny która zwana jest rozdawnictwem a która to polityka była fundamentem ostatniej kadencji... Do wymienionych problemów w necie , edukacji czy kulturze które leżą odłogiem dochodzi też wypalenie koncepcyjne polityków partii rządzącej. Brak jest jakiejś nowej wizji która mogłaby porwać masy. Platforma ma ten swój bunt i bój o demokrację phi phi !... a Konfa onanizuje się wolną amerykanką w gospodarce a PiS ? Dobra Zmiana powoli się wypala , przestaje być konkurencyjna więc jeśli PiS szybko ( co nie znaczy na odwal i byle jak ) nie wciągnie na swój sztandar jakiejś nowej wizji to na socjalnym paliwie długo nie pociągnie jeśli w 3 lata choć szczątkowo nie ogarnie internetu i nie obroni swojego przekazu przed atakiem szerokiego fołksfrontu. Co do braku narodowych barw u ,, czajkowskiego '' to był to wręcz symbol kampanii wyborczej w jego wykonaniu i jego ludzi. Doskonałe podsumowanie robiące za komentarz samo w sobie - twór bez treści dla każdego czyli nikogo... To czy uratujemy się przed tym co nam zagraża zależy też od tego czy samo Prawo i Sprawiedliwość uratuje się przed podzieleniem losu swoich centroprawicowych , chadeckich odpowiedniczek na Zachodzie to jest czy politycy tej partii będą potrafili być skuteczni ale ideowi pozostając sobą i nie przetrącając kręgosłupa tożsamości swemu ugrupowaniu. Pozdrawiam :) AZARIASZ

    OdpowiedzUsuń
  17. "pogonienie vatowskich przekręciarzy"...aha,ok...kto chce niech wierzy. Jasne że JPK Szałamachy bardzo pomógł itd ale bez przesady.
    "inwestycje w polskę powiatową i ścianę wschodnią"..i ty myslisz ze ten przekaz do kogoś trafił? Poza TVP która właśnie domyka systam ale tez najlepsze efekty ma za soba...i tak dobrze że coś zrobiono. Szkoda ze zabrano sie od dupy strony z mega iloscią afer po drodze-cóż taki system,magdalenkowy. PiS jest jego częscią.
    Inflacja w tym roku będzie powyżej 7%, ale to spokojnie zobaczysz w lutym. U mnie na rogu chleb w 2015 roku kosztował 1,90. Ten sam teraz kosztuje uwaga..3,90.
    Zdębiałem. Akceleracja podwyżek w tym roku. I spokojnie,niestety to nie koniec.
    Ceny usług
    o 7,4%
    Ceny żywności
    o 6,1%
    Ceny pieczywa
    o 9%
    Ceny wędlin
    o 10,4%
    Ceny owoców
    o 27,7%
    Ceny usług lekarskich
    o 9%
    Ceny wywozu śmieci
    o 54%
    #inflacja #GUS
    Iflacja ogólnie 3,3%...dobrze ze staniały statki,gaz,przez pewien czas paliwa /covid/. 7%..najmniej,obecnie mamy najwyższy wskaźnik inflacji w UE i tego nie da się już zatrzymać. A pierdy o moim "korwinizmie" schowaj do szafy.
    "sprowadzenie amerykańskich żołnierzy"...no tak. Sukces to niebywały. Ledwie ześmy się ruskich pozbyli to nam jankesów naspraszali-tak wiem zeby nas bronic przed ruskimi. :) Ceny sprzętu USA są..no fajne są. Opłata za pretekcję z lekka wysoka. Jednak to polityka świadomie prowadzona jako bezalternatywna.
    Zanim zaczniesz rzucać inwektywami zaznaczę że NIGDy nie mieliśmy liberlanej gospodarki. To był kompradorski,gównokapitalizm gdzie ubecy sie uwłaszczyli i NIKT IM NIC NIE ZROBIŁ. Jakbyś chciał wiedzieć to wiceszefem Orlenu i uwaga prawdziwym architektem "fuzji Orlenu i Lotosu" /to dopiero jest wał/ jest..zgadnij kto...ano taki ziutek co "robił u kulczyka.." wiesz przy czym? Przy prywatyzacji Ciechu.
    Kurtyna panie madry. Bez odbioru.
    Tak to jest jak TVP wejdzie za mocno a wszędzie gdzie rzeczywistosć zgrzyta widzimy Niemców albo "kurwinistów". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny komentarz. Dlaczego PIS nie zrobi czegoś konkretnego, co pokazałoby dbałość o kraj? Bo to nie o to chodzi. Chodzi aby zdobyć głosy ("polegliśmy w Internecie, musimy się bardziej postarać... "). Przecież te hektar Morawieckiego czy maseczki Szumowskiego to tylko wierzchołek wierzchołka góry lodowej.

      P.S. Czy coś się zaczyna dziać na Białorusi?

      Zbig

      Usuń
    2. " mnie na rogu chleb w 2015 roku kosztował 1,90. Ten sam teraz kosztuje uwaga..3,90." - a czemu nie napiszesz od razu, że jest po 100 zł? W Warszawie możesz kupić chleb już za 1,85 (mazowiecki w Carrefourze, ja kupuje tostowy w Biedronce za 2,19) . Rozumiem, że zależy Ci na jakimś specjalnym chlebie - ale to np. wegańskie możesz kupić za 10 zł.

      Usuń
    3. "Ceny wywozu śmieci
      o 54%" - ustalane przez samorządy

      Usuń
    4. Chleb kupuję zwykły..batonowski 06kg. Teraz z uwagi na remont Rynku Łazarskiego piekarnia o której mówię się zwinęła. W innych i tak ceny powyżej 3 zł. Poznań, Łazarz.
      Co do ceny śmieci masz racje, proponuję jednak zgłębić temat..PiS "nie zapomniał" opodatkować niektórych ich frakcji i przerobu..obie strony barykady będą tym grać. 54% po prostu jest faktem..a to uderza Kowalskiego a nie obniżki musztardy daja mu bogactwo...
      Gdy zobaczyłem Dudę który krzyczy:
      -obniżyliśmy VAT na musztardę!
      I tłum wyznawców Jarka skandujacy:
      -Dziękujemy,dziękujemy!
      Stwierdziłem że ktoś tutaj zrobił polskiemu narodowi lobotomię. I nie nie był to ani Giertych,ani Tusk...którzy chodzą na powietrzu,razem z całą PO..nikt nie siedzi.
      Gra cieni,migawki prawdy wyświetlane przez pryzmat teczowego filtra...
      Tylko Polski szkoda.

      Usuń
    5. Taa, gdyby tylko wprowadzić do końca mityczną ''ustawę Wilczka'' to normalnie mielibyśmy dobrobyt jak w Hameryce czy inszym Rajchu, że hło hło. I nieważne, że wspomniana ustawa nosiła tak naprawdę nazwę ''Rakowskiego-Wilczka'' od początku służąc uwłaszczeniu PZPR-owskiej nomenklatury, ubeków i zblatowanych z nimi solidaruchów-agentów SB czy WSW przeważnie. Tak, Kaczyński też brał w tym udział, o czym pisałem onegdaj na blogu, bodajże w poście ''Antoni święty nie jest'' czy jakoś tak, bo jak wyznawał trzeźwo w nieautoryzowanym wywiadzie z Torańską, gdyby zachował polityczną cnotę skończyłby wywrzaskując hasła z megafonem na rogu ulicy, i tyle. Na uprawianie realnej polityki potrzeba forsy, dużo forsy, a wiadomo kim były wtedy, jak i dziś zresztą też, poobsadzane wszystkie kurki z pieniędzmi, i niestety Jarek miał tutaj rację. Idź kucu z pretensjami do tych wszystkich ubeków z bankowości, FOZZów itd. praw im morały o ''wolnym rynku'' i takich tam, a nie truj tutaj znanych już do urzygu liberartariańskich farmazonów. Pewnie by się nieźle obśmiali, bo całe to balcerowiczowsko-sorosowskie pierd***nie o ''wolnym handlu'' i ustawie Wilczka służyło im jedynie do usankcjonowania gigantycznej jumy. Tak, wyjątkowo masz rację, że mieliśmy, i nadal w dużej mierze wciąż mamy ubecki i kompradorski kapitalizm, ale gdzie niby jest ten czysty, nieskalany, prawdziwie wolnorynkowy raj na Ziemi?! Pokaż go mi mądralo, bo nigdzie go nie dostrzegam, ani za oceanem, ani w Europie, o reszcie świata już nie wspominając - coś tam bąkałeś o Wielkiej Rzeszy, która rzkomo ma nas zmiażdżyć, no to obaczmyż co te Szkopy wyprawiają u siebie:

      ''Nie naruszymy państwa socjalnego, które tak efektywnie prowadzi nas przez ten kryzys, lecz rozbudujemy je"

      - wiadomo, ''PiSowska żydokomuna'' uprawiająca rzekomo ''socjalistyczne rozdawnictwo''. A nie, czekaj...:

      https://www.bankier.pl/wiadomosc/Niemcy-beda-mogli-sie-zadluzyc-na-rekordowa-kwote-7918022.html

      Na szczęście i tu i tam neoliberalizm zdycha [ wreszcie ]:

      https://twitter.com/gamrot/status/1278721628256505856

      - w razie jakby twitterowy link się nie otwierał cały artykuł poniżej, ostrzegam tylko, że zawiera zabójczą dla wrażliwego antyspołecznie kuca dawkę ''faszystowskiego'' keynesizmu, jak za Roosevelta:

      https://300gospodarka.pl/news/dlug-dla-regeneracji-mlodzi-ekonomisci-chca-zniesienia-limitu-zadluzenia-w-konstytucji-rp

      Usuń
    6. ...oczywiście wszystko też zależy od tego jak i u kogo się zadłużamy, bo jeśli mamy przystać na ''pomoc finansową'' ze strony UE, oferowaną nam na tak skandalicznych warunkach jak obecnie, to koniec, już po nas. Nie trzeba będzie wojska by nas spacyfikować, wystarczy kredytowa smycz unijnego banku centralnego, żywię więc skromną nadzieję kuce, że będziecie w tej sprawie równie głośno pyszczyć, jak przeciw zadłużaniu się państwa na poczet 500+ i takich tam, c'nie?

      ''80% wpisów Konfy /przynajmniej na TT/ to przekaz konserwatywny.'' - tak jak gwałcenie Matki Boskiej przez Korwina, niechby słowem w obecności Bosaka. Przednie, obśmiałem się - jest dokładnie na odwrót: 80, a może nawet 90% waszego przekazu to pierdzielenie o niskich podatkach ''jak za Hitlera'', i o rzekomym ''socjalistycznym rozdawnictwie'' rządzących. Sprawy życia i śmierci dosłownie, czyli kwestie aborcji czy eutanazji przeciętny kuc ma w LGBT, więc żaden z was przekonujący krytyk przeniewierstw i zaniechań PiS pod tym względem. Powtarzam: jesteście wszyscy niemal wolnorynkowcami, a więc liberałami czy nawet libertarianami, część jedynie dla niepoznaki z tradycjonalistycznym, lub narodowym naddatkiem. Przestańcie więc rżnąć głupa, utwórzcie otwarcie liberalne ugrupowanie na modłę niemieckiej FDP, albo Partii Libertariańskiej w USA, zamiast mieszać w głowach młodym zwłaszcza swą rzekomą ''prawicowością''.

      Usuń
    7. Odnośnie cen, to bez jaj. Ja też kupuje chleb tostowy w biedrze (graham) po 2.39 i jego cena nie wzrosła od co najmniej 2-3 lat. Czereśnie 5 lat temu kupowałem po 9-10 zł, czyli tak jak teraz. Wiadomo, ze inflacja jest i ceny rosną, ale teraz przynajmniej wzrost płacy minimalnej przewyższa inflacje. Bez obaw - ceny nie urosną jak w Zimbabwe, bo złotówka jest zapegowana do euro i ceny mogą rosnąć maksymalnie do wysokości tych na zachodzie.
      Na koniec żarcik :
      Za PIS jest drogo. Za 500+ można kupić wózek jedzenia.
      Za PO było tanio. Za 500 zł. można było kupić kamienicę z lokatorami.

      Usuń
    8. Właśnie PiS przehandlował Polskę za parę mlrd euro co by sie u żłob autrzymać. I nie mówie tu o "praworządnosci"..no ale pewnie "jestem głupim kucem".

      Usuń
    9. "Powtarzam: jesteście wszyscy niemal wolnorynkowcami, a więc liberałami czy nawet libertarianami, część jedynie dla niepoznaki z tradycjonalistycznym,"
      Dlatego 2/3 zagłosowały na Dudę...zasadniczo masz racje bronił tak samo jak PiS LGBT i pedofilów wiec coś w tym jest...
      Powiedz co zrobił PiS przez 3 dni posiedzenia Sejmu to dopiero będziesz mieć pokaz "FDPizmu"...takie z kręgów "Razem"

      Usuń
    10. @che..to z 1 pposiedzenia Sejmu. JEDYNĄ siłą która protestowała i to punktowała była Konfa. Ja wolę tych "liberałów z naddatkiem tradycjonalistycznym" niż "Zjednoczoną Prawicę"..
      "Ty się martw o swoją partię która w ciągu pierwszych dni po wyborach zdążyła już wycofać projekt ochrony szkół przed LGBT z Sejmu, oddać kolejną część polskiej suwerenności w UE i wrócić do lewicowych projektów (poda. cukrowy, nierówne płace jako mobbing"...cytat z Bosaka...komuś popruł rajty.

      Usuń
  18. Białoruś to nasz najważniejszy sąsiad na Wschodzie. I PiS właśnie pomaga wysadzić baćke w powietrze. Nie mam słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jaki sposób pomaga? Bo nie widać, by robił coś w tej kwestii. To bardziej Baćka sam się zakiwał, pozwalając Rosji przejmować kluczowe aktywa, infiltrować wojsko i służby.

      Usuń
    2. Niestety wiele Twoich odpowiedzi Drogi Autorze na posty czytelników nosi znamiona stanu emocjonalnego. To grozi brakiem obiektywizmu i dowodzi lekkiego (na razie) zaślepienia. Że wspomnę tylko o chlebie (ile jest chleba w tostach i ile one ważą??).
      Ale już to: "To bardziej Baćka sam się zakiwał, pozwalając Rosji przejmować kluczowe aktywa, infiltrować wojsko i służby." -to jest kuriozum. To że nas ogrywają to zasługa naszych rządzących, tak?. I jak P. Rozparuk na to narzeka to należy go potraktować Rosją. Zawsze inni są bardziej cwani, nie my.
      A co, to Polska nie może przejmować?? No może i lepiej, że nawet nie próbują, bo przy ruskich szachistach znowu byśmy się ośmieszyli jak to wielokrotnie się stało w ostatnim czasie. Nie jest to komplement dla rządzących. Nieudolność wpisana na sztandary-to jest prawdziwe hasło wyborcze PiS. I pogarda dla rozumu.
      Pozdrawiam serdecznie Młody Wilk

      Usuń
    3. O, to już ci nie przeszkadza ''socjalistyczny reżim'' na Białorusi, byle obcy to nie śmierdzi? No proszę, objawił nam się już nie tylko ekspert od wolnorynkowej ekonomii rodem z Księżyca, ale i gejopolityki normalnie! Doprawdy aż żal patrzeć jak ty czy ''wilczuś'' dajecie się nabierać na ruską maskirowkę - z Łukaszenki taki ''opozycjonista'' wobec Putina, jakim Ceausescu był za Sowieta. Zachód wspierał go za to technologiami na które było embargo do ZSRR, do czasu aż zorientowali się, że ''cudownie'' odnajdują się one po radzieckiej stronie. Gdyby białoruski dyrektor kołchozu fikał Moskwie na serio, już dawno skończyłby jak wspomniany rumuński satarapa, co nie zrozumiał ''mądrości etapu'' - zwyczajnie blefował, by więcej wycyganić od Putina, a wy się dajecie nabrać na to jak dzieci, wstyd: wasza wiedza polityczna równa się ekonomicznej.

      Usuń
    4. jakby to ująć. Mylisz się. I za duże masz mniemanie o sobie. Mnie nie interesuje BBiałoruś i jak bardzo maja tam udawany socjalizm. Mnie interesuje aby 1 Kantemirowska nie staneła w Brześciu.

      Usuń
  19. Pomaga bardzo prosto. Pojeby z zaplecza "prometejskiego" którym dano kasę i poczucie misji robią Biełsatem dywersję Baćce. Ja ich tam nie wsadzałem,nie "narodowcy" tym zawiadują .Orban na słynnym 1 spotkaniu z Jarkiem w 2015 roku zaproponował załozenie TVisegra24 /nazwa umowna/...jak tam PiSowi idzie? Jak "poprawa MaBeNy?...powiem jak..walneła burtą o nabrzeże...PFN wynajał czy tam kupił JACHT. Tak wygląda PiSowska walka o przejecie narracji.
    Pomijam tematy że Baćka 2 razy proponował nam twarde deale..może jeszcze uda się wbrew PiS Baćkę uratować. Jednak nie będzie śmiesznie jesli ruski namiestnik rozwinie dywan i 1 Kantemirowska stanie na linii Lida-Grodno. Wtedy PiS będzie mieć jedno wyjście. Wypowiedzieć wojne USA/Niemcom i się po 1 dniu poddać.
    OFC po odniesieniu druzgocącego zwyciestwa..tak to pokaze TVP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale pojebem to jesteś najwidoczniej ty, skoro łykasz szit o ''wielowektorowej polityce'' uprawianej jakoby przez białoruskiego satrapę, albo Orbana. Pierwszego już omówiłem powyżej, co się zaś tyczy drugiego, gdyby naprawdę postawił się Niemcom, wystarczyłby jeden, no może dwa telefony z Berlina, i już by go nie było. To że może grać na nosie Angeli, i jej sitwie zawdzięcza wyłącznie poparciu tej części niemieckich elit, której bynajmniej nie podoba się to co wyczynia '''mutter'', i nie mam bynajmniej na myśli AFD - przypominam, że to właśnie Orban miał przemawiać nad grobem Kohla zamiast Merklowej, co nie zostało uszanowane, tak ostro idzie tam na noże między Szkopami na szczytach władzy. Poza tym ma też świetne układy z amerykańskim żydostwem, konkretnie jego prosyjonistyczną frakcją, dzięki której mógł pogonić swojego dotychczasowego protektora Sorosa z konkurencyjnej, globalistycznej sitwy. Tłumaczy to jego cudny zaiste pomysł dokooptowania do krajów Wyszehradu Izraela, i urządzenie tamże obrad grupy, do których na szczęście nie doszło z polskiej inicjatywy, przez chamstwo Żydów i Netanjachuja. Pomijam już, że to za rządów Orbana wprowadzono na Węgrzech elektroniczne kasy fiskalne, a więc powszechną inwigilację transakcji przedsiębiorców, no i panuje tam takie ''socjalistyczne rozdawnictwo'', że przy tym 500+ to marne ochłapy. Widzę więc, że jak na radykalnego wolnorynkowca masz za idoli samych ''socjaluchów'' i ''brunatne robactwo'' wręcz, czemu mnie jednak to nie dziwi, przecież to typowe u kucerii bredzącej o ''niskich podatkach jak za Hitlera''.

      Usuń
    2. Wskaż mi moje parcie na "wielowektorowa politykę" Opisałem po prostu totalną nieudacznosć PiS /bo PO to po prostu słuchała Berlina/. I z czym się nie zgadzasz? Uważąsz ze namiestnik Moskwy na którego będą mega haki na Łubiance będzie trzymał choćby fasadową niepodległosć BY czy jednak z ochotą wskoczy do łóżka z Wołodia? Bo jak ZBiR się zmaterializuje w wersji moskiweskiej to mamy przesrane. Rozumiesz w ogóle konsekwencje tego co sie może stać czy bedziesz opowiadał jakieś herezje o "patokucach co chcą robić dobrze Łukaszence"?
      Biełsat to kurwa czysta dywersja,przechowalnia Zosiek i Antków z podmienionymi nazwiskami co robią niepolską politykę. My nie mamy polityki wschodniej i moze nas to drogo kosztować. No ale "brak lizania" dupy USA to "polityka wielowektorowa. Pomijam że porównanie nas z UA to abberacja tylko trzeba zrozumieć kto rozegrał PiS na pozycji przy żłobach.

      Usuń
  20. Rozumiem że wiesz lepiej niż ja że we wrześniu Baćka rozwalił połowę swojego SG. Poszli zwiedzać bakutil..
    :)
    Ten gość nie jest UPAińcem któremu zalezy tylko na nowych willach z basenem.

    OdpowiedzUsuń
  21. I jakby to...trzymajmy kciuki za Łuakszenkę...
    Dzieje sie:

    https://www.rosbalt.ru/world/2020/07/19/1854482.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw należałoby zanieść modły w intencji twojego wyleczenia się z głupoty, bo niestety mając za opozycję tobie podobnych formacja rządząca może się faktycznie rozbestwić do reszty. Niestety, łaska wiary nie została mi dana, nad czym szczerze ubolewam, niemniej jeśli zajrzy tu jak dobra, chrześcijańska dusza niechże zmówi w intencji Razpaduka pacierz, bo już chyba tylko boska interwencja może rozbić paździerzowy wolnorynkowy beton w jego łbie. Neopoganie też są mile widziani, bo trzeba chyba ku temu jowiszowego pioruna!

      Usuń
    2. Musisz się bardziej postarać bo akurat nie jestem wyznawcą Korwina ani "darwinowskiego kapitalizmu". Pomijam ze masz słaby sposób argumentacji, 60% ad personam a linkujesz jako "podpórki" wypowiedzi na TT jakiegoś opłacanego trolla z jaskini Szefernakera. Jakbys chciał wiedzieć to PiS ma 2 takie jaskinie..:)
      Jednak jest Białej Podlaskiej...bardzo ciekawy adres. Bardzo. Wklej jeszcze pana Kucińskiego jako czołowego "antystulejkarza" co by poprzeć swoje wizje swiata. Jak to bankier Gazpromu na BY jest lepszy od Łukaszenki i jak to PiS świetnie sobie radzi na Wschodzie. Świetnie sobie kurwa radzi, rozjebbał 2 dywizje, zrobił dywizję wydmuszkę której garaże są w zasiegu ruskiej broni taktycznej szczebla dywizyjnego. 3 lata najnowsze Leopardy trzymał pod chmurką /dałbym ci poczytać instrukcję garażowania Leo ale i tak powiesz ze to "kucyzm"/.
      Także tego...nie masz pojecia w połowie tematów o których piszesz. Ścigaj spiski ,wspieraj PiS,kup jarmułkę albo ukraińskie widły.

      Usuń
  22. @Razparuk
    Co za głupoty wypisujesz o Białorusi ? Gdybyś poczytał lub posłuchał Bartosiaka to byś wiedział, że Bialoruś i Ukraina to kraje buforowe, które oddzielają nas od Rosji i w naszym interesie leży zachowanie obecnego status quo. Zapamiętaj sobie, że polityka, a zwłaszcza geopolityka to "zabawa" dla dużych chłopców i lepiej aby dzieciaki się tym nie ekscytowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio musiałeś słuchać Bartosiaka, żeby wiedzieć, że Białoruś i Ukraina to kraje buforowe?

      Usuń
    2. Ty w ogóle zrozumiałeś co napisałem czy tylko sobie robisz trololo?

      Usuń
    3. Posłuchaj,warto.

      https://www.youtube.com/watch?v=k-yTybAU76g

      Usuń
  23. Ciekawe, że wypowiadają się tu tylko przedstawiciele Konfederacji. I ten nietypowy brak hejtujących trolli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konfederacja powstała tylko po to, aby stać się koalicjantem PIS'u i rozmontować go od środka jak w 2007 roku LPR rozmontował rząd. Na szczęście tym razem się nie udało i PIS nie musiał wchodzić w koalicję z młodocianymi pożytecznymi idiotami. Za 3 lata ten plan się uda bo, w Internecie opanowanym przez skrajne lewactwo, równowagą będą skrajni konfederaci, których w PIS'ie nie ma.
      Kto za nimi stoi to Fox już opisywał, kiedy przybliżał nam rodzinę Giertychów.

      Usuń
    2. Za trzy lata Konfederacji nie bedzie-partia ktorej polowa glosuje na Dude a druga polowa na Trzaskowskiego nie utrzyma sie.

      @all

      Oosbiscie uwazam ze kuce glosuja na PO bo tzw.wolnsoc ktora ciagle szermuja nic ich tak naprawde nie obchodzi.Obserwujac ich fora jasno widac ze ich obchodzi tylko brak podatkow i mozliwosc robienia przekretow(najlepiej w swietle prawa np brak kodeksu pracy itp)-tu im PO IMPONUJE i dlatego glosuja na Trzaskowskiego.Kuce to tylko korwinisci a ci zawsze byli ograniczeni umyslowo.

      Piotr34

      Usuń
    3. Jasiu Piński swoim zwyczajem sprzedał ich, potwierdzając otwarcie istnienie szerokiego ''frontu antykaczystowskiego'' od GW po kurwinowy NCzas:

      ''W jednym szeregu przeciwko próbie wprowadzenia rządów autorytarnych stanęły w jednym rzędzie bardzo odlegle od siebie środowiska. Od publicystów Najwyższego Czasu, do Gazety Wyborczej. I to jest wartość, o której nie wolno zapominać.''

      https://twitter.com/jzpinski/status/1282616366521102336

      Usuń
    4. jasiu ma swoje klimaty,dintojry i zajawki. Tak już ma

      Usuń
  24. Niestety kuce strollowały wątek, więc tylko pokrótce wspomnę com sobie przypomniał [ he he ] o niesłychanie ważnej kwestii jaką podniosłeś Fox, czyli konieczności systemowych zmian w edukacji. Pisałem zresztą onegdaj na blogu, że doszło do tego, iż dziś największy cham i prymityw ma doktorat z jakichś ''junk science'' typu gender, i nie łudźmy się, że jesteśmy pod tym względem ''ostoją konserwatyzmu'' i zaraza do nas nie dotarła - oto pierwszy z brzegu przykład:

    https://www.ka.edu.pl/akademia/wykladowcy/art,288,prof-nadzw-dr-hab-urszula-chowaniec.html

    - przytaczam za wujkiem ''szarpanki z życiem'', akurat gdy nie brnie w incelstwo ma 100% racji, po szczegóły odsyłam na jego tubowy kanał, tylko ostrzegam solidna dawka raczyska, osobiście nie zdzierżyłem, bo trzeba dbać o swoją higienę psychiczną, zwłaszcza teraz. Jeśli nasze uniwersytety mają produkować pasożytów i szkodników płodzących tasiemcowe brednie o ''rewolucyjnym potencjale tezy, że odbytnica jest grobem, w którym pogrzebana została męskość hegemoniczna i fallogocentryczna'' [ cytat za: ''Gombrowicz od tyłu. Projekt krytyki analnej'' - serio, to nie przaśny żart ], to lepiej aby w ogóle ich nie było. Jasne, że trzeba utrzymać uczelnie techniczne, choć ponoć nawet i tam zaczynają ryć banię szczególnie absolwentkom, a nade wszystko podnieść ich poziom, jeśli mamy serio podjąć jakąś rywalizację technologiczną, niechby w skromnym wymiarze z Azjatami. Z humanistyki zaś utrzymać chyba tylko nauczanie historii, bo widzę że nieźle się póki co trzyma, i ściemniacze pokroju głupiego Jasia Sowy są tępieni bezwzględnie, oraz prawo, ale dbając przy tym czy nie wykładają tam aby ''konstytucjonaliści'' pokroju Jaskierni. Poza tym nauki na ''pograniczu'' typu medycyna, ale jak wyżej itd., generalnie jednak dzisiejsza chujmanistyka za przeproszeniem nadaje się na śmietnik, tak dalej być nie może, nie stać nas na marnotrawstwo hodowania antypaństwowej i antynarodowej swołoczy, pasożytującej bezczelnie na tychże państwie i narodzie! Dlatego takim szkodnikiem był Gówin, i dobrze, że poniekąd sam wyautował się z polityki, oby na stałe, ale to nie koniec, trzeba jeszcze pozbyć się jego zatrutego dziedzictwa w postaci obrony ''naukawych'' kierunków jak gender, i tego typu neobolszewickie ścierwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii systemowej zmiany w szeroko pojętej "edukacji", szczególnie w szkolnictwie wyższym to bodajże kropkę nad "i" postawili Boghossian i Lindsay, w swoim (nazwijmy to) eksperymencie. Panowie wyprodukowali 20 pseudo naukowych artykułów z dziedzin "humanistycznych" ;-) Większość tych artykułów zostało zatwierdzonych, a część opublikowana w poczytnych tytułach naukowych. Wystarczyło, że pseudonaukowy bełkot był zgodny z "linią partii" — wtedy stawiane tezy automatycznie traktowano są jak wnioski i arty przechodziły.
      Najlepsze wg. mnie wkręcenie to użycie całych zdań z mein kampf i podstawienie słowa "Żydzi" przez "biali mężczyźni". Artykuł został oczywiście zaakceptowany. Brak słów.
      Eksperyment ów udowodnił jak zgnity jest system przyjmowania artykułów naukowych do publikacji, a przypomnijmy, że liczba publikacji to realna waluta w świecie akademickim. Bez określonej liczby publikacji i cytowań pracownik naukowy nie ma możliwości piąć się w hierarchii, a tym samym oddziaływać na umysły młodych ludzi. Zresztą zachęcam, do obejrzenia wywiadu u Rogana video jest tutaj

      Ktoś może powiedzieć, że ok ale to jest problem USA, no nie jest. Dlaczego nie? Dlatego, że ktoś kiedyś wymyślił, że polscy akademicy zbierają więcej punkcików za artykuły w publikacjach obcojęzycznych tak więc, "nasi" też publikują "tam".


      Usuń
  25. Czym owocuje w praktyce zarządzona przezeń reforma, jakim systemowym burdelem, parę świadectw na koniec:

    ''Odnośnie wykształcenia słów kilka. Moje pokolenie, aby dostać się na studia musiało o to zawalczyć. Porządnie. Sito egzaminów odsiewało słabszych. Dziś każda uczelnia się naprasza, aby studenci łaskawie spojrzeli na ich mury i zaszczycili swoją obecnością. Przyjmują wszystkich.''

    https://twitter.com/AgaSiewiereniuk/status/1283141318131232769

    ''Mam znajomą,która jest wykładowcą na (kiedyś)renomowanej uczelni.Mówi wprost,że musi przepuszczać studentów nawet jeśli nic nie potrafią bo"koledzy z 3 roku też muszą mieć pracę"...

    https://twitter.com/Asiulka7J/status/1283695391880499201

    ''Koleżanka-Trzaskowianka z pracy (wyk. średnie, zam. obrzeża) przychodzi do mnie (wyk. wyższe, zam. śródmieście) oburzona, że prezydenta wybierają jej niewykształcone wieśniaki.''

    https://twitter.com/Antiselfist/status/1278748302272577538

    Nie napisałem o tym w powyborczym komentarzu, więc dobrze, iż podniosłeś tą kwestię, że obok mało już adekwatnego obrazu wyidealizowanego Zachodu Europy, PO i lewactwo żeruje też na zdezaktualizowanych całkiem kompleksach nowobogackich cebulaków z aspiracjami względem ''wykśtałcenia''. I stąd takie pomysły jak faktycznie ''Lewitującego Umysłu'', który otwarcie postulował zaprowadzenie cenzusu wyborczego wykluczającego ''niewykształconych i ubogich''. Trafnie wyszydził skandalicznie durny koncept Antiselfist, pisząc:

    ''Jak jestem wykształcony i ubogi to będę miał 0.5 głosu czy jak to będzie wyglądać w prawdziwej demokracji?''

    - a ktoś w komentarzu doń jeszcze dołożył w punkt:

    ''Osoba świeżo po turystyce czy politologii, będzie decydować, o tym co dobre dla spawacza z wieloletnim doświadczeniem.''

    https://twitter.com/Antiselfist/status/1283700032731000832

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako siła robocza z wyższym wykształceniem nauczyłem się doić tych tępych lewaków z kasy. Za każdym razem kiedy zamawiają u mnie usługi doliczam 15% za patrzenie na mnie z góry. Kiedyś dyskutowałem z nimi, ale okazało się że ci lepiej wychowani tylko potakiwali, udając że słyszą głos rozsądku masy pracującej. 95% z nich nie potrafiła wykonać prostej manualnej czynności, co nie oznacza że są głupi. Po prostu zatracili instynkt samozachowawczy licząc, że zawsze znajdzie się ktoś kto ich uratuje. Współczesna ekonomia wtóruje takiemu wychowaniu i pogrąża nas w bagnie samouwielbienia lub korporacyjno-proceduralnym podejściu do banalnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  27. My tu gadu gadu tymczasem nabiera na sile akcja oPOzycji pod kryptonimem ,, WYJ... JACKA I TVP ''. Już odpalono całkiem konkretne salwy armatnie zarówno w samego Kurskiego jak i TVP jako taką. Pierwszą stanowi akcja z ,, synem pedofilem '' drugą zaś akcja z oświadczeniem pseudo- Rady Etyki Mediów ( jest organ w którym siedzą PO-wscy dziennikarze m.in. koleś który startował do PE z list POKO ) w którym to oświadczeniu wydanym na zlecenie Żydostwa Warszawskiej Gminy zbluzgano rolę TVP a zwłaszcza pasma Wiadomości w kampanii wyborczej gdzie poruszano kwestię roszczeń tego plemienia wobec naszego kraju i roli jaką wiązano z tym w PO i u Rafaua vide komu zawdzięczamy sławetną DEKLARACJĘ TEREZIŃSKĄ. Także robi się ciekawie. Widać że oPOzycja nie traci czasu i przeszła do natarcia na Kurskiego i TVP licząc że tym razem już Prezes Kaczyński nie wstawi się osobiście za atakowanymi a do nacierających dołączy duet Duda-Morawiecki potencjalnie zainteresowany nowym rozdaniem.
    AZARIASZ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładne koło ratunkowe braciszek jacusiowi rzucił, teraz będzie można polecieć do kaczyńskiego z płaczem, że partię i rząd atakują, chcąc zniszczyć jego jedyny głos (czy tym podobne pierdoły) i jeszcze mocniej przykleić tyłek do fotela prezesa

      ~Pan Małpa

      Usuń
    2. Skomentuję to tylko krótko bo nad takim wpisem nie ma co się rozwodzić - miałem Pana Panie Małpa za kogoś mądrzejszego ale wyszło małe szydełko z woreczka. Widać akcja na Macierkę i Szyszkę niektórych nic nie nauczyła bo prywatne emocje i odczucia biorą górę nad obiektywizmem. Życzę by nikt nigdy Pana tak nie potraktował o pardą - nie ratował rzucając betonowym kołem choć jakby miało trafić w zakuty łeb może by przyniosło jakąś korzyść...

      AZARIASZ.

      Usuń
    3. No to czemu totalsi nie użyli tego do przywalenia jacusiowi podczas kampanii, tylko akurat teraz, kiedy na jacusia leją się kubły pomyj z patriotycznego stronnictwa, nie tylko za tvp ale i za cyrk w łagiewnikach?
      Pomyśl człowieku przez chwilę, dodaj dwa do dwóch

      ~Pan Małpa

      Usuń
    4. Otóż odpowiadam - dlatego Panie Małpa iż tu nie chodzi o atak na Kurskiego jako Kurskiego tylko na jego funkcję w TVP i na samą telewizję. Atak bowiem poszedł na niego ale także na medium na zlecenie Żydów. Atak w kampanii nie był konieczny bo celem był Duda. Oni naprawdę wierzyli że Trzaskowski wygra a wtedy wymusi zmiany w TVP będąc Prezydentem. Taktyka prowadzenia wojny polega na oszczędzaniu amunicji. A że Trzaskowski przegrał więc zmieniła się sytuacja i odpalono atak z hakiem teraz by szantażem emocjonalnym wymusić na miększej części Dobrej Zmiany roszadę. Ale dlaczego się leją pomyje ? Bo wyborcy PiS-u nie patrzą na fakty vide opisane przez foxmuldera czy mnie tylko dają ponieść się emocjom podsycanym przez cwane gapy. Mnie nie obchodzi cyrk albo nie cyrk w Łagiewnikach tylko to byśmy nie dali się rozbić wrogowi którego trzeba zdeptać póki czas.

      AZARIASZ


      Usuń
  28. Wyguglalem ta Pajączkowska - taki sam plastik jak ten blog, blog Chechechechelmuta i komentarze Mariuszka.

    Emigrant

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno tu nie zaglądały trolle. Słabe te skrypty macie.

      Usuń
  29. wg mnie konfederacja zrobila swietny ruch nie popierajac nikogo. Dzieki temu ruchowi nie zraza do siebie wyborcow PO i PIS. a jednoczesnie szanuje wyborce, ktory jest inteligentny inaf by wiedziec na kogo glosowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inteligentny wyborca zdaje sobie sprawę z tego, że ten wybór był postawieniem na stronnictwo amerykańskie bądź pruskie. Wszystkie inne "lokalne zróżnicowania" to tylko falbanka. Żyjemy w takim miejsu globu i jesteśmy na takim etapie rozwoju, że innej opcji obecnie nie ma. Kto nie zagłosował ten kiep.

      Usuń
    2. Ciekawa sprawa Fenn. Do tej pory symbolem Narodowców a może już tylko wolnościowców ??? była Falanga na zielonym tle... pytanie czy nowym symbolem będzie przerobiona Falanga czyli fiut w dłoni na tęczowym tle ( w kontekście tych 48 % którzy poparli Rafaua ) ;)

      Usuń
    3. Nie na temat Anonimie ale skoro wolisz chłopców to może być i fiut wszak interpretacja to subiektywna, a w Twoim przypadku jak widać, intymna sprawa.

      Usuń
    4. Na temat na temat Fenn tyle że Ty po prostu ani trochę nie zrozumiałeś mojego wpisu. Nie gustuję w żadnych chłopcach bo nie wyznaję motta że aby życie miało smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek. Jeśli już ktoś gustuje to podświadomie chyba część wyborców Konfederacji. Stąd szydzę sobie trochę z tych 48 % elektoratu Konfy którzy zagłosowali na tęczowego Czajkowskiego i dalej mówią o sobie z dumą pawia że są ideową prawicą. Nie wiem w jakiej iluzji żyją Ci ludzie jeśli za kwestie fundamentalne uważają oni finanse i gospodarkę które to zawsze są niepewne i chwiejne , bo zależne od wielu różnych czynników losowych a pomijają i gardzą kwestiami światopoglądowymi
      które są stałe i stanowią filar i mogą zostać zachwiane wyłącznie atakiem na nie a nie okolicznością losową. Jak widać niektórych Rewolucja Francuska nie nauczyła za wiele.

      Usuń
  30. Od kiedy symbolem Narodowców była Falanga? Ja pier co tam w tym PiSie biorą za połamańców intelektualnych na operatorów trollujących kont...dokształć się,zapytaj pana z CBA to moze będzie wiedział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że Razparuk ma manierę przysrywania się do każdego słowa więc krótko bo nie chcę marnować czasu na przypierdzielacza - primo Falanga jest jednym z symboli środowisk nacjonalistycznych i to są fakty ale owszem może już nie Krzysia Bosaka i jemu podobnych którzy teraz wyróżniają się żelem na włosach.
      Ale jeśli nie wiesz to panowie posłowie to nie jedyni Narodowcy w kraju. Po drugie połamany to możesz sobie mieć klawisz jak go nadwyrężysz. Po trzecie nie każdy musi pisać komenty na rozkaz partii i być jakimś trollem ale może rozumek konfederacyjny tego nie jest w stanie pojąć że można mieć własne poglądy i nie brać za to keszu. A może głodnemu chleb na myśli Razparuk ? Pana z CBA ? Co to w ogóle za teksty chłopcze. Zluzuj gumkę w gaciach bo Ci ściśnie i cały Twój żywot przepełni się insynuacjami rodem z serwisu dla plociarzy. AZARIASZ

      Usuń
  31. Odniosę się tylko do wyborców w UK.
    Obecne szacunki mówią o polskiej populacji w wys. 800tys. Z tego ok 600tys. ma prawa wyborcze, po odjęciu dzieci i gimbazy.
    Głosowało 144tys - czyli frekwencja faktyczna ok 23%. 3 razy mniej niż w PL.
    77% z tego 144 tys. na Rafalale - to daje nam cirka 100 tys głosów.
    Co to za ludzie?
    Dajmy sobie spokój z tym zmywakiem, jeśli już to możemy mowić o pracy na magazynie czy w fabryce jeśli już potrzebujemy stereotypu.
    Z tych 100 tys. wyborców Rafalali 10 tys to LGBToidy, które znalały sobie w UK upragniony raj. Zajrzyjcie na tt na profile takich zawodnikow jak Tomasz Wania czy lexxinsky.
    Kolejne 20tys to korpoludki z Londynu czy Bristolu. Ludzie pracujący na groźnie brzmiących stanowiskach typu sales&stock faciliating administrator za 1,5K GBP na rękę i wydający połowę tej kasy na zawilgocony pokoj nad kebab-shopem.
    Pozostałe 80tys. wyborców Rafalali w UK to ludzie, którzy mają stabilną pracę, chatę, rodziny ale wkurwia ich że kiedy jadąc do PL nie mogą sobie pozwolić na to co 10lat temu. A sąsiedzi, znajomi z PL jakoś sobie radzą. Zawiść.
    Ten mityczny zmywak, czyli fabryka i magazyn, nie głosuje.

    OdpowiedzUsuń